Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tråden for de overtroiske. Se der óg.

Her sitter jeg og blar opp tråder etter heftig søking, også får jeg ikke et takk engang :cry:

Hehe, sorry! Satt faktisk på telefonen og diskuterte spøkelser/overnaturlige ting ganske heftig med en venninne nå.. :p Takk, skal ta en kikk på de nå!

EDIT: Fant litt spennende nattlesing der.. skulle ønske folket var litt mer pratesjuke da.. :)

Endret av mathos
Skrevet
Tråden for de overtroiske. Se der óg.

Her sitter jeg og blar opp tråder etter heftig søking, også får jeg ikke et takk engang :cry:

*klappe på hodet*

Du er flink, bazukh :wee:

Tips til alle om søk: "[søkefrase] site:diskusjon.no" på google uten anførselstegn og klammer funker mye bedre enn forumets søking :)

Skrevet

Prøvde meg med "spøkelser www.diskusjon.no" på google. Funket dårlig :p Har dere noen skumle opplevelser å dele, da?

Igjen, takk basskuk! Velfortjent klapp på hodet av toth.. :)

Skrevet
Har dere noen skumle opplevelser å dele, da?

Forrige fredag fikk jeg høre at det er ansettelssesstopp i bedriften jeg er lærling i, noe som betraktelig snevrer inn mine muligheter for å finne jobb etter endt læretid som serviceelektroniker innen fargekopimaskiner :)

Skrevet (endret)

Signaturen din: "Nobody loves a clown at midnight"

.. fikk meg til å tenke på simpsonstskjorta jeg hadde for mange år siden :p "Cant sleep, clowns will eat me" x 10

Btw, jeg tror ikke på spøkelser, men synes det er fasinerende å høre andres fortellinger.

Endret av mathos
Skrevet (endret)

"Nobody loves a clown at midnight" er hentet fra "Lisey's Story" av Stephen King, og Pennywise er jo lånt fra "It" av samme mann, så jeg syntes de passet bra sammen :p

Endret av Iceman™
Skrevet

Klagetid:

3 timer søvn.

+ syk.

+ 12 timer på jobb.

----------------------------------

= Det går ikke. Stikker hjem snart

==================================

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer