fargoth Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i.
chokke Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i. I belive we are all fried. Vi har visstnok ikke noe ozonlag. Wait a minute..
kanin333 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Hmm... Jo, tror jeg husker noe laaangt tilbake et sted :/
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i. Svaret på finanskrisen
Nie Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Slå denne folkens! Jeg sov på hotell i natt, og jeg betalte ikke en krone. Og ingen jeg kjenner betalte heller. ^^
kanin333 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Sov du på hotell med en du ikke kjenner da?
Arinomi Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Da jeg var i Bodø for noen helger tilbake, måtte jeg dele rom med en jeg aldri hadde sett før. Utrolig nok kom vi kjempegodt overens ^^
fargoth Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i. *youtube* Svaret på finanskrisen Og jeg som hele tiden har holdt en knapp på at det var jødene sin feil, men nå ser det altså ut til at det er kvinnene som er de egentlige synderne.
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i. *youtube* Svaret på finanskrisen Og jeg som hele tiden har holdt en knapp på at det var jødene sin feil, men nå ser det altså ut til at det er kvinnene som er de egentlige synderne. Neida, det er nok de homofile!
Nie Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Sov du på hotell med en du ikke kjenner da?Jeg sov alene. x)
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Noen som husker klimakrisen, global oppvarming og den stakkars isbjørnen? Det var jo så på moten for ikke så alt for lenge siden, nå er det jo finanskrisen det går i. *youtube* Svaret på finanskrisen Og jeg som hele tiden har holdt en knapp på at det var jødene sin feil, men nå ser det altså ut til at det er kvinnene som er de egentlige synderne. Neida, det er nok de homofile! neppe de homofiles skyld, for hvem har skylda i homsepesten?
Llandari Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Slå denne folkens!Jeg sov på hotell i natt, og jeg betalte ikke en krone. Og ingen jeg kjenner betalte heller. ^^ Tell me how!
Nie Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Tell me how!Jeg vil ikke. Du blir bare sjalu, også mister det litt av glamouren... oO Okda. Jobb. Jobbet til 23 i går, og begynte på an i dag klokken 07, og da går det ikke busser. Så da får jeg sove gratis på hotellet jeg jobber. x)
fargoth Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Da får vi skylle på muslimene. Eller de mørkhudete. Eller kanskje taterne.
Llandari Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Tell me how!Jeg vil ikke. Du blir bare sjalu, også mister det litt av glamouren... oO Okda. Jobb. Jobbet til 23 i går, og begynte på an i dag klokken 07, og da går det ikke busser. Så da får jeg sove gratis på hotellet jeg jobber. x) Fett nok det.
Sidious Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Jeg elsker hoteller. Å ligge i hotellsenger føles som å ligge i en sky. Jeg har aldri ligget i en sky, men jeg kan forestille meg at det er sånn det føles. :]
Nie Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Må tilstå jeg ikke likte det noe særlig, det var alt for tomt i den store sengen, selv om jeg tullet ene dynen sammen slik at det så ut som om det egentlig lå noen der. Det funket liksom ikke. o_O
Sidious Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Følte du deg så ensom? Jeg hadde ikke hatt noe imot å bo på et hotell. Å faktisk ha et hotellrom som bopel. Måtte vel kanskje ha hatt et kjøkken på rommet da, men ellers kunne det vært stilig.
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Jeg elsker hoteller. Å ligge i hotellsenger føles som å ligge i en sky. Jeg har aldri ligget i en sky, men jeg kan forestille meg at det er sånn det føles. :] Kommer da an på hvilket hotell du er på...
Anbefalte innlegg