Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Man skal aldri ha isbiter i en whisky. Isbiter i burbon er lovlig.
Å joda. 15 år gammel Glenfiddich med is. Mmmm.

Å ha is i en Glenfiddich er å ødelegge en god whisky. Is har ikke noe i en single malt å gjøre, noen få dråper vann er lov, men å kjøle den ned og vanne den helt ut med is er strengt forbudt.

Skrevet

Pssch. Jeg har mer enn nok whiskey. Pappa friket dog da jeg tok hans Caol Ila og blandet med cola. Etter fire glass fant jeg ut at jeg ikke kunne drikke mer rent, og cola og whiskey er godt. :wee:

Skrevet (endret)
MrLeftfield: Har du konstant PMS? :roll:

om rettferdighet er PMS, ja.

Det hadde vært rettferdighet om man reagerte hver gang noen var "spydig", men jeg kaller det selektiv rettferdighet :!:

96% og cola er tingen for kjennere.

Endret av Fluesopp
Skrevet

Hadde noen tatt min Caol Ila og helt Cola i den så hadde jeg rett og slett gitt vedkommende juling, om vedkommende var jente eller gutt hadde spilt liten rolle akkurat da. Juling hadde det blitt, med balltre om nødvendig.

Skrevet

Så.. det er urettferdig om noen kaster en litt sarkastisk kommentar til noen andre, men du gjør rett i å være grinebiter til vedkommende?

Skrevet
Å ha is i en Glenfiddich er å ødelegge en god whisky. Is har ikke noe i en single malt å gjøre, noen få dråper vann er lov, men å kjøle den ned og vanne den helt ut med is er strengt forbudt.
Jeg vet de fleste whisky-kjennere synes det, men jeg synes den er best da. :wee:
Skrevet

Så.. det er urettferdig om noen kaster en litt sarkastisk kommentar til noen andre, men du gjør rett i å være grinebiter til vedkommende?

kall meg/det hva du vil, men jeg er en sterk mostander av hele konseptet med å være spydig/sarkastisk/nedlatende/mobbende. Om slikt skal forekomme, burde det være i sammenheng med direkte offensiv fra "motparten" (om du vil kalle det), om du velger å gå så lavt, altså.

Skrevet
Jada, vi henger så lavt atte. Ikke alle kan være en solstråle som deg, vettu.
"Jeg liker ikke sarkastiske folk", og så får han det svaret der. Snakker om slag under beltestedet, søta. x)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...