Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper han irriterte noen høyere oppe litt for mye :p

Eller stjal dvergporren til Ueland :p

Saksofon lager herlige lyder. Mye bedre enn pikkolo og klarinett, som bare er irriterende pipelyder i øret mitt akkurat nå :p

Skrevet (endret)

Pøh. Jeg har aldri strikket noe ferdig i mitt liv, tror jeg.

Hyggelig er jeg derimot hele tia. Passer på å ikke poste for mye, så dere ikke får en hyggelig-overdose. Tenk.

edit: Ja, så omtenksom er jeg faktisk.

Endret av basskuk
Skrevet

Jeg husker ikke de greiene der, var det da jeg hadde ufrivillig ferie pga. noe idiotisk jeg gjorde, eller da jeg hadde ufrivillig ferie fordi jeg manglet internett (som jeg har gjort så alt for mange ganger etter at jeg flytta opp hit igjen)?

Skrevet

Nå har jeg testa Red Alert III, og jeg er ganske fornøyd. Har dog lyst på Fallout 3 også! Økonomien vil nok ikke tillate det. Ikke ennå iallfall. Skal se "Prison Break" nå, så jeg får vel si "natta" til folket!

Skrevet

Å herregud. Jeg har funnet en monolog-blogg. H*n sitter visst og blogger mens hun ser på diverse programmer. xD

"Åh h*n liker jeg ikke, og det og det var litt ekkelt og blabla". Må da være GRENSER til monologering.

Skrevet

Hyggelig er jeg derimot hele tia. Passer på å ikke poste for mye, så dere ikke får en hyggelig-overdose. Tenk.

Bra du overlater drittkastinga til andre :) .

Store sokker da?

Skrevet
Hei, jeg har EN ban på grunn av å ha vært slem med noen i DNFK, og det var ikke en gang MENT som å være slem.

Ikke jeg heller. Men den gang ei :wee:

Skrevet (endret)
Ha ha ha, gief link :p
Er en bruker her sin blogg, så tror egentlig det kan bli regnet som semi-personangrep.

Edit: Valgoppdatering snart, jo.

Endret av Eplefe
Skrevet

Bra du overlater drittkastinga til andre :) .

Store sokker da?

Yes, I'm all about the sunshine.

Mja. Jeg kan lage.. ting av garn med strikkepinner i seg?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...