Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I know, jeg knøvla en 20-pack sist jeg slutta å røyke, holdt jo opp i 8 år da. Slutta på dagen faktisk, så jeg har egentlig ikke noe problem med å slutte når jeg bare har bestemt meg. I helga var det jo fest hjemme hos meg, med røyking innendørs - jeg visste at det kom til å gå galt uansett, så jeg dreit i det. Jeg kommer uansett ikke til å røyke midt i uka, det har jeg bestemt meg for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, neste gang sier du bare "all røyking utendørs"..eneste er jo at alle bare henger ute mest, da.

Bestefar var sånn som alltid lo av disse antirøykerne og stolt proklamerte at han begynte å røyke pipe som 10-åring og har da aldri tatt noen skade av det. Helt til han fikk KOLS. Og et par år senere testikkelkreft. Da slutta han på dagen, og rørte aldri sigg mere. Men desverre var det for seint, og han fikk lungekreft og døde av det.

Endret av Bytex
Skrevet
Hehe, neste gang sier du bare "all røyking utendørs"..eneste er jo at alle bare henger ute mest, da.

Sant, når vi fester hjemme hos meg så får jeg alltid høre "Ken, drikk litt mer så vi får røyke inne da"

Skrevet
Været var bra, men ting gjorde at turen ble et lite helvete. Kvinnfolk er noe dritt, det er sikkert.

etter ett "brudd" (eller mange), så blir de det. De er uutholdelige egentlig. Men så lyser opp den ene som ett juletre og dere er gift med 2 barn og stasjonsvogn og har huslån på 5 mill :p

Skrevet
etter ett "brudd" (eller mange), så blir de det. De er uutholdelige egentlig. Men så lyser opp den ene som ett juletre og dere er gift med 2 barn og stasjonsvogn og har huslån på 5 mill :p

Det er akkurat det som er problemet. Denne jenta lyser opp som et juletre, vi dreiv å "deita" og jeg følte at vi hadde god kontakt. Jeg trodde at vi hadde god kontakt helt til hun satt å klina med en kompis av meg på flyet nedover.

Skrevet
Mikkel: Awesome. Legger deg til senere. Driver og tegner.

Nice :) Begynte å skrible ned noen ideer til nye vector bilder i går jeg :) Skal se om jeg får lagd noe nå som jeg er uten nett.

Skrevet

Nice :) Begynte å skrible ned noen ideer til nye vector bilder i går jeg :) Skal se om jeg får lagd noe nå som jeg er uten nett.

Du er uten nett, men sitter her :hmm:

Skrevet

Du er uten nett, men sitter her :hmm:

Er på Jobb! :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...