Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

et anna tips er å sru av spille lydene og heller ha på litt munter musikk eller noe:P har ikke prøvd det selv, men en kompis av meg sa at det funka på Fear.. hadde selv ikke noe "problem" med å komme gjennom ravenhold eller fear på noen måte men må vel inrømme at jeg svatt noen ganger;O

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nope. Hvem har snakket om kjærester? Hvis vi er for nerdete for deg, får du dra ut på byen og ha det morro.

Unnskyld deg, trodde du jeg skrev til deg?

Lillium: best å sende en lapp i timen med ja/nei ruter på..

fargoth: måtte spørre..

Endret av Melisma
Skrevet
Joda jeg kjøper den, men penumbra må jo da bli rene hjerteinfarktet om fear fremsto like skremmende som tidligere berettet!

Ikke testet Penumbra.

Tror kanskje Dead Space kan bli av den skremmende sorten, blir spennende å se hvor langt de har gått.

Skrevet

Får vel krype til köys snart. Må först se iallfall en episode av "Dexter". Muligens en episode av gode, gamle Macgyver også. Tja..kan fort bli senere enn först antatt. :O

Skrevet (endret)
Unnskyld deg, trodde du jeg skrev til deg?

Skal du bestemme hvem som skriver hva nå? oO

Edit: Nevermind...total missforståelse.

Endret av b-real
Skrevet

ja, begynte å lure.. merkelige reaksjoner på det simple spørsmålet jeg stilte.. folk har så attitude om dagen.. *snap*

Best å være behersket og snill som meg..

Gjest Slettet+5132
Skrevet
b-real går ikke på skole han. Han henger med gamliser med downs.

Du sa det på en flott måte :!:

Skrevet

Altså. Folk som sitter hjemme og koper en lørdagskveld er tapere, man skal ut og feste. Hva med de av oss som jobber lørdagskveld, da?

Og hva faen med at forumet driver og logger meg ut hele tiden? ._.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...