Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heeeei!! Da var jeg hjemme, jupp. Drittdag, hadde ikke gym da, men hadde 4 timer uten å gjøre noe. Bra skole!

Naskemaskeklaskemaske eller noe til alle som vil ha.

Så også noen som ligna mistenkelig mye på Mushi i byen idag, er hu i Oslo idag eller noe eller så jeg feil?

Endret av chokke
Skrevet (endret)

Nytt nick jo... Betyr det at jeg må slutte å kalle deg pusen?

edit: Dessuten så deler jeg gladelig vafler med deg, pusen ;)

Endret av L4r5
Skrevet
Litt. Skikkelig ille nå og da, men stort sett alltid litt angst.

Alltid litt nervøs og redd for å forlate hybelen, om det så er for å hente posten eller gå ut og ta en røyk.

Hva skal det være ute i verden som er skummelt?

Skrevet (endret)

Kitty, klart på deg også, men jeg så deg ikke i tråden da jeg skrev det.

edit: Håks, det meste. Kan ikke tenke meg noe som ikke er skummelt der.

Endret av Datasmurf
Skrevet

Haha, er en ungdomsskole i nærheten her som ble stengt i dag pga. en fyr som truet med massakre via en video han la ut på YouTube. :p

Politiet og Kripos ble innblandet, de søkte hele skolen for våpen og kanskje en bombe. :D

Skrevet
Haha, er en ungdomsskole i nærheten her som ble stengt i dag pga. en fyr som truet med massakre via en video han la ut på YouTube. :p

Politiet og Kripos ble innblandet, de søkte hele skolen for våpen og kanskje en bombe. :D

Og Epletyv går på den skolen. Kjempegøy.

Skrevet (endret)

Og Epletyv går på den skolen. Kjempegøy.

Nei, gjør hun? Trodde hun gikk på en annen. :p

Endret av Håks
Skrevet

:!:

Tro meg, det er ikke spesielt gøy :p

Det vet jeg, for jeg må ta oppvasken hele tiden :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...