L4r5 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Her kommer L4r5 som står for gullkornet Det var jo forsåvidt temmelig morsomt og usaklig. Edit: Kanskje best å droppe det ja ... Hæææ? Hva har jeg gjort nå? Jeg var jo ute og drakk og kom hjem til stengt tråd da det skjedde jeg!
Kenny Bones Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) %banned user% hadde jo ikke så sykt mye å tilføre forumet uansett da, bortsett fra å poste bilder av seg selv i eninga. Kan jo godt hende det var for det beste, moderatorene her har som oftest temmelig gode grunner til å gjøre det de gjør. Har aldri hatt noen problemer jeg ihvertfall. Her kommer L4r5 som står for gullkornet happy.gif Det var jo forsåvidt temmelig morsomt og usaklig. smile.gifEdit: Kanskje best å droppe det ja ... Hæææ? Hva har jeg gjort nå? Jeg var jo ute og drakk og kom hjem til stengt tråd da det skjedde jeg! Hehe Hei, skal vi pule? Endret 29. september 2008 av Kenny Bones
fargoth Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Fraværet av visse brukere kan jo indikere hvem som var heftigst involvert..?
L4r5 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ja, men det var jo ikke i denne tråden eller noe. Trodde det var noe fra action-kvelden som det var snakk om jeg.
Kenny Bones Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Er aldri innom tråden her uansett jeg, så jeg har ikke peiling på hvem som mangler. Var det så mange brukere som ble bannet altså? *lete etter google-cache av tråden* Edit: Jeg tenkte hovedsaklig på den tråden som ble postet som gullkorn (og som ble stengt) som igjen refererte til denne tråden hvor denne nye brukeren introduserte seg. Vet ikke hvilke tråder selve "actionet" utspilte seg. Endret 29. september 2008 av Kenny Bones
MrLeftfield Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 En slags etablert "klubb" slår ned på alle nykomlinger. "Hva? Etablert "klubb" i "SO"? Som er ekskluderende? :O Aldri hørt om" Det har alltid vært det, det har alltid vært "de kule" og de "ikke kule" i SO trådene. Kanskje like greit at slikt roes ned. Forumet er tross alt for alle.
henbruas Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg anbefaler dere å legge emnet dødt. Moderatorene pleier ikke være særlig glad i at modereringene deres diskuteres.
MrLeftfield Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 meh. Jeg hører klokka tikke og det er fortsatt en god del ting å jobbe og bli ferdig med. Argh. Kjempestas å jobbe alene med ting som er beregnet for 2 personer. GG. Slutten av dagen i dag blir deilig, kjenner jeg. "Peter Dawson Special" eller "Angelicus Chianti Rufina 2006" ....hmmm
Llandari Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 I forigårs faktisk, men jeg har opptak Av kvalifiseringa da? Løpet gikk i går klokka 14.00 norsk tid. Jeg satt nemlig og så på. og fulgte rundetider live på nett samtiding.
Erijk Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 About time, if u catch my drift >;--------D
Zlatzman Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 I forigårs faktisk, men jeg har opptak Av kvalifiseringa da? Løpet gikk i går klokka 14.00 norsk tid. Jeg satt nemlig og så på. og fulgte rundetider live på nett samtiding. Ah. Da tok jeg feil. Jeg tok ikke opp selv nemlig Har av kvalik også forsåvidt.
Bytex Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Var det løpet der han tullingen kjørte avgårde med bensinslangen på slep 2 ganger? Der snakker vi "god" team kommunikasjon, når gutta foran bilen og gutta bak bilen ikke klarer å kommunisere med hverandre. Endret 29. september 2008 av Bytex
Firkantbar Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) "Good to go!.... NO! Wait" *Slam*-*Ouch!* Haha! Utrolig bra! Endret 29. september 2008 av hagengutten
Bytex Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Klart det er jævlig mye bråk fra biler som kjører forbi, men at folk som står 2-3 meter unna hverandre ikke greier å kommunisere når de er ferdig/ikke ferdig er en gåte for meg. Gikk veldig fort, da.
mushi Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Emma Tallulah Behn! Ahahahahahahahhhh-!!!!!!!!!!!!! :!: :!: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=517272
MrLeftfield Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Emma Tallulah Behn! Ahahahahahahahhhh-!!!!!!!!!!!!! :!: :!: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=517272 Når skal foreldre roe seg ned med å finne på "eksotiske" navn? Seriøst, det her blir for dumt. Stakkars barn.
Bytex Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Også Tallulah, da..det er jo sånn typisk afroamerikansk navn. Ingen skal komme og overbevise meg at en som heter Tyrell eller Shanonda ikke er svart og amerikansk. Endret 29. september 2008 av Bytex
Gjest Slettet+312 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Tenker automatisk på den filmen her jeg da: Mye sære navn ute å går O_o
Anbefalte innlegg