Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt det gikk bra med folka da, dorian. Det er tross alt det viktigste... Det andre kan erstattes.

On another note: Nå var 6 kubikk med ved til båret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg, alle i familien har reist bort og jeg er helt alene i Gjøvik i flere uker fremover.

Står igjen èn bil utenfor her, men jeg har seff ikke førerkort enda. (Jeg er treg). Må drive og ta buss/drosje (har mista busskortet i tillegg, så blir mongodyrt (fullpris)). :p

Vil ha førerkort! :S :p

Skrevet
Men da må jo Eplefe lete opp mikrofonen sin. Mamma har ryddet rommet mens jeg var vekke, så nå finner jeg ingenting.

Eplefe må slutte med unnskyldninger og heller finne løsninger istedet for problemer :) .

Stemmer for.

Skrevet

Dere kan jo kose dere med min fantastiske sangstemme mens dere venter på Eple. :p Jeg bommer litt her og der da, men gidder ikke gjøre nytt opptak.

Æsj, jeg fikk ikke laste den opp siden den er 2,1MB. Teite forumet.

Skrevet
FY, faen hvor grøtete lyden på den nyeste Metallica-skiva er.

Who cares, bare fanboysa får et album det står Metallica på, så må det være bra.

Du skal jo ikke høre på, du skal vise alle andre at du hører på.

Skrevet (endret)

Det verste er jo at det er et par gode sanger der faktisk, men når alle instrumentene kommer inn skurrer det jo bare :dontgetit:

Og jo, det med fanboysa kan jo stemme.

Kan jo se hvor slaktet DB anmelderen blir bare fordi han ga albumet en firer (noe som egentlig er en ganske bra karakter relativt sett).

Huff, fans.

edit: dobbelpost.

Endret av Snurreleif
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...