Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 De som vant MGP Jr er jo slemme :`( Why? O.o De er Pønk rockas som kaller seg Svarte Sauer, og synger om en overvektig hund som dør.. HALLO LISSOM?!
Ballus Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Han er litt morsom når han gråter, for om man blåser på ham blir han stille. Tenk om alle hadde vært sånn, verden hadde vært et mye greiere sted.
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Han er litt morsom når han gråter, for om man blåser på ham blir han stille. Tenk om alle hadde vært sånn, verden hadde vært et mye greiere sted. Gikk Ballus fra deg, stakaar *blåse på*
Underpants Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 De som vant MGP Jr er jo slemme :`( Why? O.o De er Pønk rockas som kaller seg Svarte Sauer, og synger om en overvektig hund som dør.. HALLO LISSOM?! Ehem, The Blacksheeps er ikkje pønk-rockere, og Ori Jaska, Beana er årets låt. >8C
Demantios Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Han er litt morsom når han gråter, for om man blåser på ham blir han stille. Aww Han er litt morsom når han gråter, for om man blåser på ham blir han stille. Tenk om alle hadde vært sånn, verden hadde vært et mye greiere sted. Hvordan presterte du å få den feilquoten?
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 De later som om de er det, som spiller Wolfmother og er beinharde på trening, GRRRRR.
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 De som vant MGP Jr er jo slemme :`( Beit dem deg i rompa?...tenkte siden du syns de er slemme.
Bytex Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 De har hvertfall fulgt dårlig med i engelsktimene. Flertallet for sheep er sheep uten s.
Ballus Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Gikk Ballus fra deg, stakaar *blåse på* Ja Feilquote ftw!
chokke Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Tenk om alle hadde vært sånn, verden hadde vært et mye greiere sted. Du er en mester på sitering!
Underpants Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) La oss no gløyme Mgpjr. og heller høyre på ein kvalitets-stayer. Se filmen hos Youtube Endret 7. september 2008 av Underpants
Ballus Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Du er en mester på sitering! Takk, jeg er egentlig ganske fornøyd selv. Ikke det at jeg forstår heeelt hvordan jeg klarte det.
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 De er Pønk rockas som kaller seg Svarte Sauer, og synger om en overvektig hund som dør..HALLO LISSOM?! Dakar vofsen!
Ballus Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Jeg ser på folk som gråter fordi de ikke får sjokolade. Sjokoholikere.
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 De er Pønk rockas som kaller seg Svarte Sauer, og synger om en overvektig hund som dør..HALLO LISSOM?! Dakar vofsen! I know! Og som onkel Bytex påpekte, de suger i engelsk. Jeg fikk lyst til å kyle en stol gjennom TV-ruta og nedover hodet på hun vokalisten, huffa.
Ballus Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) Dem som vant var jo flinke? Endret 7. september 2008 av Ballus
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Faen, har ikke du sett Psycho? *se stygt på*
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Faen, har ikke du sett Psycho? *se stygt på* What? Hva har jeg gjort nå? Dem som vant var jo flinke? :dongetit: Sikkert, men irritasjons-faktoren var høy.
Anbefalte innlegg