A-Jay Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) CSS-koden for fet skrift, anyone? (husker ikke og gidder ikke spørre læreren) http://www.w3schools.com/css/css_reference.asp EDIT: font-weight:bold Endret 4. september 2008 av A-Jay
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Glem det hehe CSS kan jeg ingen ting om. Endret 4. september 2008 av Ferchie
Fredrik Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Er jo ikke så enkelt som det, Nikka. Hva om jeg sier at de godene du finner i hovedstaden er der på grunn av befolkningstettheten i området?
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Goder som fins i hovedstaden? Tenker du på stortinget og slottet nå? Operaen, alle konsertene, alle kebabsjappene osv.
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Zlatsman: neinei, han tenker på tilgangen til prostituerte og narkomane folk i hovedgaten. Endret 4. september 2008 av Ferchie
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Bare så du vet det så har Anfall alltid rett. Selv når hun tar feil så har hun rett. CSS-koden for fet skrift, anyone? (husker ikke og gidder ikke spørre læreren) http://www.w3schools.com/css/css_reference.asp EDIT: font-weight:bold Tusen takk
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Bare så du vet det så har Anfall alltid rett. Selv når hun tar feil så har hun rett. Oh, I see what you did there!
Zlatzman Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Goder som fins i hovedstaden? Tenker du på stortinget og slottet nå? Operaen, alle konsertene, alle kebabsjappene osv. Men disse er jo i Oslo fordi Oslo er en stor by, ikke fordi den er hovedstad. Parallell til utlandet: Australias mest kjente Opera ligger i Sydney, den største byen, og ikke i Canberra, hovedstaden.
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Fy faen, Oslo kan BEHOLDE operaen. haha enig i den. Det er bare en enorm utgift hele greia. Om 1-2 generasjoner tviler jeg på at det er særlig mange som blir å se på opera.
Zlatzman Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Ja takk til Operahus sier nå jeg. Hender de setter opp bra band, og i tillegg skal de ha bra akustikk der inne.
Eplefe Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Akkurat det skal jeg ikke si meg enig i, Ferchie, men jeg ser på den som en gigantisk utgift, og jeg skulle likt å se Oslo klare å vedlikeholde den på et kommunalt budsjett (noe resten av landet sliter noe verre med)
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Bare så du vet det så har Anfall alltid rett. Selv når hun tar feil så har hun rett. Oh, I see what you did there! No you don't!
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Så det er ikke BARE opera der altså? Isåfall er det jo et utmerket kulturhus. Eplefe: Vel, jeg overdrev kanskje litt, men opera er vel ikke akkurat stigende i popularitet? Dette baserer jeg kun på mitt inntrykk og ikke fakta, så rett på meg om jeg tar feil. Endret 4. september 2008 av Ferchie
Eplefe Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Selvsagt er det ikke bare opera på operaen. Er ikke det på den i Sydney heller. Edit: Ferchie: Ikke stigende, men ikke særlig synkende heller. Endret 4. september 2008 av Eplefe
Zlatzman Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Så det er ikke BARE opera der altså? Isåfall er det jo et utmerket kulturhus. De satte jo opp Seigmen der i juni, og det spilles noe klassisk musikk der. Ikke sjekket hva som kommer fremover, men håper de kan sette noen bra artister.
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Ah, ja men da er jo operaen en god investering. *føler seg litt dum nå* men hvordan er det med Oslo spektrum? Brukes til større arrangement?
DJ_Dark Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Ah, ja men da er jo operaen en god investering. *føler seg litt dum nå* men hvordan er det med Oslo spektrum? Brukes til større arrangement? Er vel Idol og Oslo Horse Show der fast hvert år i alle fall.
Anbefalte innlegg