Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Mmmm-hmmm... Ostesmørbrød. OM NOM NOM.
Mmmm-hmmm... Fløtegratinerte poteter og løvstek. OM NOM NOM!
Mmmm-hmmm... Kinesisk kyllinggryte i sur-søt saus med ris. OM NOM NOM!=D Endret av PepsiCo
Skrevet
Jeg lider av spilleavhengighet. Uansett hvor inderlig lei jeg er kabal, så starter jeg det automatisk hele tiden.

World of Warcraft? Age of Conan?

Skrevet
Jeg lider av spilleavhengighet. Uansett hvor inderlig lei jeg er kabal, så starter jeg det automatisk hele tiden.

Slutt, ikke gjør Ferchiepjusk til noen taper :hrm:

Skrevet

Kabal. Jeg lider av spilleavhengighet til kabal. :(

Skrevet
Off, så dårlig form jeg er i nå etter ferien. Hadde 100-meteren i gymmen i dag. Resultatet var skremmende :(

Vil ikke påstå at 100 m gir det beste svaret på formen din, men.

Dette er dessuten ikke treningskategori. :)

Skrevet

Det skulle vært åpnet en tråd hvor alle de som vil snakke om hvor mye skolen suger kan samles å snakke om akkurat det. Eller andre skolerelaterte ting.

kanskje til og med begge deler?

Skrevet

Kabal. Jeg lider av spilleavhengighet til kabal. :(

Nei dæven, vi har noe til felles.

Jeg lider av det samme.

Begynte på barneskolen med å spille det med kort, så har jeg vært avhengig av det på PC siden gudene vet når. Veldig mange år i alle fall.

Skrevet

Jeg løp til toget (På vei til jobb) i dag. Herregud, har aldri hatt så dårlig kondis på lenge! Jeg syns faktisk at puppene mine har blitt litt større også. Er jeg feit for faen??!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...