Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen gi meg litt ros og ett klapp på hodet?

Jeg sendte nettopp en søknad jeg har stresset ræven min med, fordi jeg ikke klarte å skrive den. Jeg har litt for lyst på jobben. ._.

*klappepå*

 

Hvilken jobb er det du har søkt på?

Eheheh... Det var det med å plutselig bli dratt fra dataen og svare flere timer for sent, da. x)

Jeg søkte som natt og dagvakt ting på en kiosk. Sånn sykehuskiosk, i stavanger. Dritlyst på den jobben. ._.

Lenke til kommentar

Bor i sånn rekkehus så om jeg brenner ned deres hus så brenner jeg ned vårt også.

Men det med bråk midt på natta høres ut som en god ide. Spesielt siden jeg har rom vegg i vegg med minste ungen deres på rundt året. Om jeg klarer å holde hu våken noen netter så kommer hu til å bli rimelig umulig å ha med å gjøre.

 

 

Jeg savner de gamle naboene. :(

De hadde vett til å ikke HYLE i stedet for å snakke til hverandre på terrasen. Ikke spilte de fotball mot veggen på huset her klokka HALV NI OM MORRAN heller. Gawd damn jeg er lei det forpulte bråket deres nå.

Hadde vært greit om det ikke var så tidlig på morran bare.

Men en annen ting som også er plagsomt er LUKTA! Det går faen ikke an å ha vinduet oppe. Hvorfor skal utlendinger absolutt forpeste hele nabolaget?

 

edit: Å bare si "utlendinger" blir feil. For litt lenger opp i gata bor det noen andre utlendinger og de er faktisk greie. Det er bare de HER jeg vil ha vekk.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Hvordan får man naboer man hater til å flytte?

Og, ja, jeg er villig til å spille skittent.

 

OK, da skal du få noen gode tips av meg. Jeg tar ikke ansvar for konsekvensene.

 

Kjøp enorme mengder catnip på spray, gjerne konsentrat. Dynk blomsterbed og plen i dette stoffet - ikke din egen selvsagt, men naboens.

 

Kjøp ballonger, disse tres over(en i gangen) over eksosrøret og teipes fast. Tre den overskytende delen av ballongen inn i eksospotta, slik at den ikke synes. Det er en fordel med svarte ballonger her. Husk å bruk hansker selvsagt.

 

Ha med deg slike små plastposer når du er ute å går. Plukk opp hundedritt om du finner det. Kan med fordel dumpes fritt ned i postkassa til vedkommende.

 

For å gå mer alvorlig til verks så tror jeg at jeg må tenke litt hardere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nikka, I like the way you think! :D

Lurer på hvordan de hadde reagert på brukte kondomer på terassen også. De er tross alt muslimer.

 

Sounds like a plan....

Lenke til kommentar
Nikka, I like the way you think! :D

Lurer på hvordan de hadde reagert på brukte kondomer på terassen også. De er tross alt muslimer.

 

Hvorfor sa du ikke det med en gang? Lag et design av en karrikatur av Muhammed på plena deres. Tøm så bensin på mønsteret. Det fører ganske enkelt til at plenen dør akkurat der hvor bensinen er tømt. Det skulle så føre til at de har en karrikatur av profeten på plena. :woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...