Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God mornings folkens... Kjekt å sovne på sofaen som tilfeldigvis er under takvinduet (som var åpent, og det regnet... :\

Anyways, gratulerer med dagen Nie

Skrevet (endret)

Etter å ha nektet for det i alle år har jeg i dag på fem minutter kommet fram til at fransk faktisk er et fint språk. Jeg er syk. Hei, forresten.

Finalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinale

inalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalef

nalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefi

alefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefin

lefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefina

efinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinal

!!! :D

Endret av Kibs
Skrevet
Kan noen komme og gi meg smertestillende? Meg har aua i dag.

Du kan få et brett med min favoritt: Pinex. Men den ville du jo ikke anbefale for et par år siden. :p

Skrevet (endret)
Pinex eller Pinex forte? Ingen av dem er egentlig å anbefale da. Begge tar knekken på levera di.

Pinex. Jeg vet. =/ Vi har diskutert det. >.< Og jeg fatter fortsatt ikke hvorfor ikke "smertestille"-delen i dem overdøver smertene fra en herpa lever. Men jeg føler at det er teit å ikke forstå det, så jeg later som ingen ting. Ehm.

Endret av Kibs
Skrevet
Når begynner den hersens finalen Kibs?

Sendingen begynner 14.45, altså regner jeg med at finalen begynner klokken 15.00. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...