Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, en times stillhet. Jeg har spilt minispill siden klokken var sånn. Seks eller noe. Så sovnet jeg igjen halv syv og våknet nå. :')

Skrevet
Kommer han ikke og henter deg når du kommer? Det er for dårlig. :p Eller vent, kom ikke du frem i går?
Han hentet meg på togstasjonen, jo, men i går dro han på jobb, også møtte jeg ham i arendal sentrum. x)

Hvorav jeg gir meg, arendal er faktisk en nydelig by, til tross for at det er for varmt her. De har jo ikke vind her nede. ._.

Skrevet

... og her skulle jeg stå opp tidlig for å lese ogsånn, utter fail. :p

Jaja, jeg sov godt i alle fall. Hvordan var deres netter?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nei, god dag for de fleste inkludert meg!

Skrevet

Mornings folkens. Bare jeg som synes det er slemt å reise fra kjæresten for å tilbringe en uke i Portugal? Gratis? :cry:

Skrevet

Men jeg har jo eksameeeeen! Hmpf. Jeg tror bare jeg skal bli sur på ham istedenfor. Jeg forventer i alle fall gave. :hrm:

^^ God morgen, Larsern.

Skrevet
Mornings folkens. Bare jeg som synes det er slemt å reise fra kjæresten for å tilbringe en uke i Portugal? Gratis? :cry:

øhh... greie ikkje du å betale h*n med? eller putt h*n i en koffert :p

Skrevet
øhh... greie ikkje du å betale h*n med? eller putt h*n i en koffert :p

Er jeg som blir forlatt hjemme. Greit at vi bor 13 timer fra hverandre i utgangspunktet, så jeg ikke bokstavelig talt blir forlatt _hjemme_, men..

Neida, han får det fint. Må vel unna ham ferie når han kommer til å slite med meg i sommerferien og utover høsten. :devil:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...