Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Blir ikke bakfull, så null stress der. 8D

Same here

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hva heter kunnskap og *insert* ministeren her i nå for tida? :p

Skrevet
Skjønner ikke vitsen med å ta pollenmedisin for å ikke bli bakfull. xD

Skjønner du ikke hvorfor man skal ha en visp under puta når man er forkjøla? Oo

Skrevet
Skjønner ikke vitsen med å ta pollenmedisin for å ikke bli bakfull. xD
Det kan faktisk ha en viss effekt hviman er litt allergisk mot etllerannet som finnes i rødvin. Ellers påstår vel sjur at det funker.
Skrevet
Jeg har hørt at man skal ta zyrtec før/etter man drikker for å ikke bli dårlig neste dag...

Zyrtec er pollenmedisin...?

Zyrtec er antihistaminer. Antihistaminer virker på mer enn bare allergi. Det fungerer ogsp varierende grad på symptomene på fyllesyke. Som f.eks. kvalme. Selv så synes jeg Polaramin fungerer bedre enn zyrtec. Men polaramin må man ha resept for å få. Fordelen med polaramin er bl.a. at den er veldig hurtigvirkende.

Skrevet
Eller hvorfor lavendel under puta skal hjelpe deg å "vinne" gutten du er forelsket i?

U haef misunderstood! Det funker best å IKKE ha lavendel under puta. I alle fall her. (Ikke at jeg har prøvd med, men.. hva skal man med det når det er det andre som virker? Oo )

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Jeg har astma og allergi for det aller meste. Tror jeg har vært borti det meste som skal forhindre allergier og slikt. Brukte zyrtec før, noen år siden. Faen, nå snakte vi om de virker mot bakfylla? Da var min post unødvendig. Skal dog prøve zyrtec og slikt. Eller bruker dem jo daglig så der har jeg en fordel?

Skrevet
U haef misunderstood! Det funker best å IKKE ha lavendel under puta. I alle fall her. (Ikke at jeg har prøvd med, men.. hva skal man med det når det er det andre som virker? Oo )
HVA?! Hadde du ikke lavendel under puten? :cry:
Skrevet

Hadde du? :ermm:

Det kan ikke være ekte kjærlighet! =O

:ohmy:

Dette er krise! Vi må slå opp! Neeeeei.

Skrevet

Hadde du? :ermm:

Det kan ikke være ekte kjærlighet! =O

:ohmy:

Dette er krise! Vi må slå opp! Neeeeei.

Det er da jentas jobb.

Hvaaaa? :ohmy: Hmm.. da trenger jeg ikke å rydde eller skylle oppvasken. :hmm:

Skrevet
Hvaaaa? :ohmy: Hmm.. da trenger jeg ikke å rydde eller skylle oppvasken. :hmm:

In your dreams. Den skal skylles så lenge jeg er i nærheten, enten du vil det eller ikke. :hrm:

Skrevet

Frykt ikke! Du kan bare lage en miksdur av okseøyne, en pappbit, lekastøv, en kanelstang og blod fra en struts! Det kan redde hele forholdet.

Skrevet
Frykt ikke! Du kan bare lage en miksdur av okseøyne, en pappbit, lekastøv, en kanelstang og blod fra en struts! Det kan redde hele forholdet.

Hva skal jeg gjøre med det, da? Drukne ham i det? :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...