Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Too true. Jeg kjøpte et DT-album for over et år siden, men jeg har fortsatt ikke hørt gjennom det.

Der har du den.

Images and Words er ikke ille, da. Jeg tror jaggu meg det tok over tyve minutter før jeg gikk lei.

Det er jo nesten to sanger, det. xD
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skarstad:

Om du ser på vokalen isolert sett blir det kanskje kjedelig i lengden, men sammen med den instrumentelle delen (som tross alt er den viktigste) er LaBrie fantastisk!

Skrevet
Skarstad:

Om du ser på vokalen isolert sett blir det kanskje kjedelig i lengden, men sammen med den instrumentelle delen (som tross alt er den viktigste) er LaBrie fantastisk!

Det er akkurat derfor jeg ofte heller hører på Liquid Tension Experiment eller JT Bruce.

Liquid Tension Experiment - [Liquid Tension Experiment 2 #05] When The Water Breaks <- Awesome.

Skrevet

Liquid Tension Experiment har mye bra ja, den er jeg med på, men Dream Theater funker rett obg slett bedre i lengden her i gården.

De har jo mye bra instrumentallåter også. Hørt The Dance of Eternity? :)

Skrevet

Helvette! Jeg er så forbanna treig i hodet. :love: Bra gjort å miste leik... kjemidataheftet which is needed in order to complete semesterprøven.. dagen før prøven.. som er imorgen klokka åtte.

I won. :fun:

Skrevet (endret)
De har jo mye bra instrumentallåter også. Hørt The Dance of Eternity? :)

Den er så ... monoton, monotont teit.

Helvette! Jeg er så forbanna treig i hodet. :love: Bra gjort å miste leik... kjemidataheftet which is needed in order to complete semesterprøven.. dagen før prøven.. som er imorgen klokka åtte.

I won. :fun:

Jesus ...

Endret av Skarstad
Skrevet
Jesus ...
Update! Tapir åpner også klokka åtte. Om jeg hyl-løper innom der og kjøper nytt hefte og så løper ned på prøven kan dagen enda være reddet.
Skrevet
Jesus ...
Update! Tapir åpner også klokka åtte. Om jeg hyl-løper innom der og kjøper nytt hefte og så løper ned på prøven kan dagen enda være reddet.

Plan made.

Shane MacGowan, forresten.

Skrevet (endret)
Hvorfor i all verden velger man slike fag?

For å kunne bli noe nyttig til slutt.

Og så er det jo litt stilig å vite hva for eksempel heksan-1,6-diamin betyr.

Endret av Daniel
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fysikk og Kjemi

Skrevet

Det betyr heksan med to amingrupper (diamin), hvor den éne henger fast i første karbonatom i heksanmolekylet, den andre i det sjette karbonatomet (1,6-diamin).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...