Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke snakk om sekser i fysikk når jeg desperat leter etter rapporten jeg skulle levere inn før påske, da! Nazi-læreren min kommer sikkert til å trekke meg en hel karakter for ikke å ha levert den. );

Åja, faen. Forsøk ja. Haha, hater det så mye.

En liten glede:

Se filmen hos Youtube

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åja, faen. Forsøk ja. Haha, hater det så mye.

En liten glede:

[outube]n0nsAJKos6g[/youtub]

nies B)

Also: Amy Diamond - Underneath Your Clothes (Bonus Track)

can u sez: oh lawd yeas is awesom !!?

Skrevet

Mine problemer er uansett mye verre enn deres. Bilen min kan ikke kjøres før i morgen, siden jeg knakk bånnpannepluggen, og den står uten olje.

Buhu!

Skrevet
Mine problemer er uansett mye verre enn deres. Bilen min kan ikke kjøres før i morgen, siden jeg knakk bånnpannepluggen, og den står uten olje.

Buhu!

Pfff...CRYBABY!

Skrevet
flere? hvor mange har du banna hittil i dag, fredrik?

Vær forsiktig. Det begynner å bli vår, og moderatorene er vårkåte. Da kribler det ekstra i banne-fingeren :ohmy:

Skrevet
flere? hvor mange har du banna hittil i dag, fredrik?
Ikke flere enn det som var nødvendig.
Trener du til å bli politiker? Du har svart, men du har ikke SAGT noe som helst.
Skrevet

Buhu!

Hvordan klarte du egentlig det?

Skrevet

Kan noen gi meg et lite sammendrag av kveldens hendelser? Har fredrik blitt triggerhappy? Noen kjente (og muligens kjære) som har tatt ferie? Har l4r5 stor tiss?

Skrevet
Kan noen gi meg et lite sammendrag av kveldens hendelser? Har fredrik blitt triggerhappy? Noen kjente (og muligens kjære) som har tatt ferie? Har l4r5 stor tiss?

Vet ikke, vet ikke, og JA!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...