Eplefe Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Så kan dere pule vilt på sofaen siden han er alene hjemme? *knisknis*Nei.. Han har mye muskler, dah!!!1 Åååh, Hilde! *jenteknekk i håndleddet*du er såååå løs, ass! *knis*
Den store P Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Åååh, Hilde! *jenteknekk i håndleddet*du er såååå løs, ass! *knis* Jeg er løs, som diarè. Endret 15. april 2008 av Den store P
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Gah. Melken min har klumpet seg og stinker død og fordervelse. Hvordan skal jeg nå få en mektig og tykk saus til frokostpastaen min?
j-- Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hele deg kan ikke alltid være så løs P. Vanskelig å gjøre ei gravid om hele deg er løs som diare =D Eple: Jaaaa =D
Nie Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Ingen hadde klart å lure meg lommemannen-style med et kamera. Med mindre det var et D3, selvsagt. o0Og jeg visste at klamydiatester for menn er smertefulle. Den for kjønnsvorter og. Testen gjør visst mer vondt enn syren de bruker til å svi av vortene. Og jeg vil ikke ha et coolpix S500, men jeg kunne godt tenkt meg vin. Bare de nevnte ett bra kamera skulle jeg bitt på. Og nå har jeg fått det fra en sikker kilde at det gjør vondt å testes for klamydia om man er mann. Jeg kunne godt tenkt meg ett slikt kamera, handy å ha om man ikke vil drasse med seg ett speilrefleks (som da står litt over det på ønskelista), og jeg er enig angående vinen. Rødvin + brygge. Må være win. Og nå har jeg lært mer. =D Studentradioen i bergen er for studenter, men bare delvis av studenter.
Den store P Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hele deg kan ikke alltid være så løs P. Vanskelig å gjøre ei gravid om hele deg er løs som diare =D Visse deler kan bli harde vis ekstrem gnikking forekommer.
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Speilrefleks er kos, men utrolig stress på fjortisfester, og man slipper ikke gjennom på visse festivaler og konserter med de uten å ha pressekort eller lignende
j-- Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Visse deler kan bli harde vis ekstrem gnikking forekommer. Var det jeg trodde Damn, jeg har lyst pååå kebab! Og jeg kan kjøpe det om et kvarter. Men penger er fint å spareee.. Bah!
Nie Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Kebab ser ut som spy, og lukter noenlunde det samme.
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Helvete ta dere! Jeg kan ikke legge puggingen på hylla for å reise til byen og kjøpe kebab!
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Kebab ser ut som spy, og lukter noenlunde det samme. *gi grønnsåpe* Vask munnen din kjerring! *gi salmiak* Vask mer! *gi svovelsyre* FORTSETT Å VASK MUNNEN! Det der var bare phail på alle nivåer...
j-- Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jonas er skummel nå. Hilde Go'damnit! Eple: Du vet du vil ^_^
Nie Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg nekter å vaske munnen bare fordi jeg prøver å spre sannhet blant dere blindede nerder.
Den store P Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg liker kebab, men ikke mais og løk, tomat, agurk og salat er greit, pluss sånn sterk saus, da er det go. Men ikke mais og løk og sånne ekle ting.
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg nekter å vaske munnen bare fordi jeg prøver å spre sannhet blant dere blindede nerder. Så spre litt sannhet i stedet for skitne løgner da.
Nie Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Så spre litt sannhet i stedet for skitne løgner da. Skitten sannhet. Funker det også. Kebab = Spy.
Anbefalte innlegg