Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Knut Erik, aner ikke hvor, men fra Orkdal i alle fall. Og tannlegetimen i morra klokka 8.
Blør ikke du randomly fra tannkjøttet? Jeg ville dratt til tannlegen. They can FIX it! \o/

av-16530.jpg

Eller kanskje ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fælt med styr rundt denne olympiaden de skal holde i Kina...???

Rart det der, men tanke på at det vil bli arrangert i et land hvor menneskerettighetene er verdt like mye som kritisk tenkning blant evangelistene i USA.

Skrevet
Jeg tenker litt på å bli tannlege, eller sånn kjeveperson-greie.
Hm. Da må du bli min tannlege. Kanskje det ikke blir awkward å gå til tannlegen da. \o/
Skrevet
Natta:

mrbjoern, Knut Erik, Aces, Terje92, Espen pai, Datasmurf, KVTL, clvn

Har natta-spam utviklet seg nok en gang? o:

Jeg tenker litt på å bli tannlege, eller sånn kjeveperson-greie.

Kjeveortoped?

Har du peiling på SiT, Knut Erik?

Skrevet

Knut Erik:

Jeg skal til tannlegen, jeg må få fiksa hullene mine.

Men jeg er ikke gira på å dra dit når jeg hoster ukontrollert hele tiden.

Kommer til å bite av'n fingern eller ende opp med å få boret i feil tann, tunga, tannkjøttet eller noe :|

Satser på at det går bra å avbestille timen i siste liten. Siden jeg er sjuk og sånn. Selv om jeg har utsatt denne timen 3 ganger nå.

Skrevet
Er jo bare å si til mistar dentist, CHELLO! I has bad cough, so no u know.

Best å få det unnagjort først som sist?

Aaah jeg synes jaffall det.

Skrevet
Nå er mitt inntog inn i europa på Medieval II startet.

Har akkurat fått iland styrker på italia, og har utsletta Silicia.

Nå er paven sin tur til å dø.. :devil:

Skaff deg tillegspakka, var Norge, tok nesten over hele England. Men mot slutten kom det vist et par styrker bak meg mens jeg hadde alle oppe. Så jeg ga opp

Skrevet

Vel, nå har jeg ikke bare bad cough, jeg har skikkelige hosteanfall som gjør at jeg faller ut av stolen / senga og havner gråtende på gulvet. Samt at jeg begynner å blø neseblod helt random.

Ingen av de er noe særlige når man ligger i tannlegestolen til en mann som skulle vært pensjonert for 3 år siden, men siden tannlege-tilbudet i Orkdal er så dårlig så holder han fortsatt på.

Skrevet
... jeg har skikkelige hosteanfall som gjør at jeg faller ut av stolen / senga og havner gråtende på gulvet. Samt at jeg begynner å blø neseblod helt random.
Kom seg til lege.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...