Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, neida ikke merkelig, bare veldig søt. Stardust er en skikkelig godfilm. :)

De hadde ganske flaks med de piratene da... hadde det ikke vært for de, så hadde de sittet fast der på skyen enda :(

Så du husker filmen ja? Jeg skal vedde på at den har bitt seg fast i hjernen din, og at du blir gal tilslutt, og at du kommer til å få helt dilla på den. ;)

Skrevet (endret)
Kan jeg tenke meg. Hva skal man med et elsk-elsk forhold, når man kan ha et elsk-hat forhold?

Vel, det er intet hat å spore her i gården, så nå føler jeg meg nesten litt krenket.

Endret av Skarstad
Skrevet
siden det heter "den NYE forumkafeen"... er der en gammel?

Den skulle hete "Forumkafeen", kort og greit, men så fikk jeg ikke lov å bryte treords-regelen... ;)

Geir :)

Hvorfor ikke «Den kule forumkafeen»? Jeg syns den er kul, i hvert fall.

Skrevet
Vel, det er intet hat å spore her i gården, så nå føler jeg meg nesten litt krenket.

Slapp av, det så mye bedre ut å skrive elsk-hat forhold enn elsk-jeg-er-likegyldig-og-bryr-meg-langt-opp-i-rumpa-forhold. ;)

Skrevet
Så du husker filmen ja? Jeg skal vedde på at den har bitt seg fast i hjernen din, og at du blir gal tilslutt, og at du kommer til å få helt dilla på den. ;)

Hadde glemt den frem til du nevnte den da... :p

Skrevet
Hadde glemt den frem til du nevnte den da... :p

Det er hva du tror det. Men akkurat i dette sekund sprer viruset seg, og scener fra filmen kommer til å poppe opp når du minst venter det.

Skrevet
Det er hva du tror det. Men akkurat i dette sekund sprer viruset seg, og scener fra filmen kommer til å poppe opp når du minst venter det.

VRÆÆÆÆL!!!

og jeg som ikke sover om nettene fra før :(

Skrevet
VRÆÆÆÆL!!!

og jeg som ikke sover om nettene fra før :(

Haha! Nå kommer flyvende sjørøvere, stjerneskudd og hekser til å hjemsøke deg.

Skrevet

Er det spam-sperre på forumet eller noe slikt? Min kjære vennine som nettopp registrerte seg her kan jo ikke svare i dette topicet :O

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...