Arinomi Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Dæven ta deg, Knut Erik Nå vil jeg også ha Milanopizza. Nummer 20 uten ananas. Men har ikke råd! *hulke*
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Flott. Nå blør jeg fra det andre neseblodet også. GG Sjur. GG ><
Aces Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Ha ha, jeg blør neseblod Hvem er det du har havna i slosskamp med nå da lillevenn? Jeg synes jo at han takler alderen dere veldig bra da:) Søte lille mann. Endret 7. april 2008 av Aces
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ha ha, jeg blør neseblod Hvem er det du har havna i slosskamp med nå da lillevenn?Jeg sendte et balltre via epost.
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg er syk Hoster opp lunger og blod, øyekatarr på venstre øye sånn at jeg har sløra syn, sliter med å puste generelt fordi det får meg til å bryte ut i hosteanfall, og jeg blør mye neseblod. Hvem har takla hvaforno bra?
Aces Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg sendte et balltre via epost. Hvorfor er jeg ikke overrasket ... Jeg er syk Hoster opp lunger og blod, øyekatarr på venstre øye sånn at jeg har sløra syn, sliter med å puste generelt fordi det får meg til å bryte ut i hosteanfall, og jeg blør mye neseblod. Hvem har takla hvaforno bra? Stakkars deg. Vi får glede oss til sommeren når forkjølelsen drar på dør! Og det er ungkaren som har taklet alderen på deltagerne bra, søppeltv you know.
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg gleder meg sånn til å få sove. Jeg ligger bare og halvsløver foran pc-en og venter på å bli trøtt nok.
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ja, sommeren. Håper den kommer snart. Nei vent, det var høsten og stormene jeg venta på. Stemmer Sommeren er noe av det verste jeg vet som allergiker. Dog, ferie er chill.
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Bleh, sommer er som alle andre tider. sommertider hey hey sommertider.. xd
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Liker min jeg også. Liker sånne greier som er like både for- og baklengs
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg har snart 1337 innlegg i sosialt. =) menneh, ehm, denne sommeren blir jo bedre enn de andre, dah. edit: jeg har snart 1337 innlegg i forumkafeen. =) Endret 7. april 2008 av Kexxy er sexxy!
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg gleder meg til å bli atten i sommer. Tattis \o/
Aces Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Nå er det faktisk ikke så lenge igjen til sommeren. Selvom det kanskje ikke ser sånn ut.
Espen pai Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Nå er det faktisk ikke så lenge igjen til sommeren. Selvom det kanskje ikke ser sånn ut. Hvordan går det med denne jenta for tiden da?
oldboy Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Begynner å se litt vårtegn her på vestlandet i vert fall...
Aces Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hvordan går det med denne jenta for tiden da? Bra bra bra^^ Har levert tilbake den søte filmen som du syntes var så rar, så det er litt trist da. hehe
Anbefalte innlegg