Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kibs... Egentrening. Smak på ordet. Hvordan kan du bruke en sammarbeidspartner da? Nei, jeg foreslår at du trener på egenhånd jeg. ;)
Man kan trene seg sev ved hjelp av andre da. ^^
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kibs... Egentrening. Smak på ordet. Hvordan kan du bruke en sammarbeidspartner da? Nei, jeg foreslår at du trener på egenhånd jeg. ;)

Og filmer det som en del av rapporten, eller? Og rapporten må selvsagt legges ut på nettet, eller hur?

Hm? Deg, meg, og samarbeidspartneren var det jeg tenkte på. Flere samarbeidspartnere=flere nye medlemmer i søvgutene. ^^

Søvgutene, ja. :wee:

Skrevet

NgZ, bare prøv. Jeg er opplært i chickfight. Jeg gjør alle ulovlighetene.

Sparker på skinnleggen (føttene mine treffer 9/10 ganger), kliper, biter, lugger, sparker / slår i balla osv. Har du piercinger i ansiktet, river jeg i de også.

Jeg har vært mobba og banka i årevis, jeg har lært å ta igjen :ph34r:

Skrevet
Og filmer det som en del av rapporten, eller? Og rapporten må selvsagt legges ut på nettet, eller hur?
Det er dine ord. Men om du ønsker å gjøre det så skal selvsagt ikke noen her nekte deg det. :p
Skrevet (endret)
Det er dine ord. Men om du ønsker å gjøre det så skal selvsagt ikke noen her nekte deg det. :p

Jeg tror du ville angret. :!:

Men nå skal Kibs hjem. Vi snakkes i kveld.

Endret av Kibs
Skrevet
Det blir i tilfelle ingen chickfight, jeg kommer i tilfelle bevæpnet og uten interesse av å gi deg en fighting chance.

Å joda. Akkurat den biten med å legge det ut på nettet protesterer jeg mot :p

Pøff. Du kommer varmt anbefalt av NgZ.

Eller hva Ngz?

Haha, tror ikke jeg tør å svare, selv om det i tilfelle ikke hadde vært et negativt svar. :wee:
Skrevet (endret)

Hehe smurfen, du har lært på samme måte som meg. Jeg ble mye bøllet med på ungdomsskolen og videregående. Men så begynte jeg å ta igjen, ga en av de værste karene skikkelig grisebank med matboksen min..han måtte på sykehuset, jeg ble visst litt vill. Da stoppa det på et vis opp. Hvertfall den fysiske plaginga, for jeg ble han "gærningen som slår villt rundt seg". Men da skulle jo folk yppe seg på meg også, da.

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg reiv ut to øyenbrynspiercinger og en av gutta som holdt tak i meg bakfra fikk møte murveggen da jeg rygga raskt bakover og traff den.

Han fikk hjernerystelse. Jeg ble sendt til rektor.

Skrevet
Takk for advarselen, da skal jeg herved ikke gå ut uten balltre, skiftenøkkel og knivene mine.
Nå tror jeg ikke sjansene for at kibs har seg med deg (eller andre for den saks skyld) gir deg noen grunn til å ftykte et sjalusi overfall.

Men i tilfelle ville jeg kommet med enten pepperspray/tazer eller pistol, så kniver og balltre hadde hjulpet deg fint lite. :p

Skrevet
Du forvirret meg nettopp noe sinnsykt. <3

Jeg finner enten oppi tusenlappen eller 500 kroner, ca. i pris. Kos deg. :wee:

450,-, biatch.

Skrevet (endret)

De som påstår at frisk luft og en tur ut er bra for humør og depresjon kan ta seg en bolle.

Nå er jeg for det første tilnærma død da turen tok knekken på kreftene mine, og mentalt føler jeg meg enda verre.

Kan ha noe med at da jeg passerte en fotballbane brøt jeg ut i hosteanfall og en gjeng kids begynte å le og peke av meg, og da jeg var på vei hjem nå i sted, var veien "sperra" (to bommer nede og masse rød og hvit sperretape overalt) som gjorde at jeg måtte gå uti gjørme og søle og snø og faenskap og nå er veldig skitten og våt på beina, og 22 guttevalper begynte å peke og le hysterisk.

Banna fotballdrittunger :<

edit: NgZ, I know kung-fu *gå inn i sånn funky bullet-time og dodge kulene* :p

Endret av Datasmurf
Skrevet
@Datasmurf

Neida, det er nok hat i verden, vær glad for all kjærlighet du får :!:

.. og hvor den måtte treffe deg, fysisk sett =D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...