Eplekaka88 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 "Undersøkelse: Den Nye Forumkaéen" Virker litt rart egentlig... Men uansett... Banan... Når blir det skifta poll?
chokke Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Morn! Oj oj oj, drama på Dr. Phil som vanlig, denne gangen folk griner på TV :!:
Shikaru Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hmm. Selv drømte jeg at jeg var frisk. Ikke noe hosting av lunger eller blod, ikke neseblod, ikke noe nysing, ikke noe random blødning fra hendene og ansiktet helt uten videre, synet var perfekt, ikke overvektig, ikke kronisk tørrhoste, allergi, astma, dårlig beinbygning, lat eller noe sånt. Og jeg var ikke avhengig av brus, sjokolade, røyk, sprit eller WoW. Kort sagt, jeg var frisk. Så... i grunn er det veldig mye feil med deg?
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 god morgen! våknet opp til en pokemon film i dag
.sere Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jeg våkna til en beskjed om at jeg får et kort besøk av en saudabu i i elleve-tolvtida. Hyggelig morgen.
Shikaru Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Shikaru, sannsynligvis. :/ Fått no diagnose ellerno på det med "blør random fra ansikt og hender"?
Datasmurf Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Nope. Legene finner ikke ut av det. Har vært sånn i årevis.
thadon Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Bare jeg som får ekstremt mye tarmgass av å spise kornblanding til frokost?
Datasmurf Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 "tre millioner dollar (150,26 millioner norske kroner)" Det der kan da umulig stemme ...
edge Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 "tre millioner dollar (150,26 millioner norske kroner)"Det der kan da umulig stemme ... Blir vel mer som 15 mill NOK, det ja
Daniel Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hvorfor digger jeg dette bandet? Er det meninga at to jenter på 14 og 16 år skal lage så kul musikk? Det var jo litt stilig.
Olum Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jeg kan også ta et bilde, men det kan ta noen dager før jeg får lagt det ut. Den PC-en jeg sitter på nå har ikke kameraprogrammet jeg bruker instalert. Excuses, excuses. Jeg skal ta et bilde hvor jeg spiser brødskive med banan og kaviar. Dere må bare huske å minne meg på det i slutten av denne nye uka vi snart går inn i.
Abnegation Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Fy satan!Skrive egentrening i gym . Lite gøy. hvilket emne er det? Er det styrke, så kan du isåfall få mitt Endret 6. april 2008 av Negotiation
TheExcalibur Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jeg valgte banan. Ser ut som de fleste gjorde det. Lol
chokke Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 hvilket emne er det? Er det styrke, så kan du isåfall få mitt "Grunntrening (utholdenhet eller styrke)". Så regner med styrke, men er det beregnet på noen som er i fysisk god form? Isåfall så bør jeg takke nei , kan ikke si jeg er så god der.
Skarstard Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 "Grunntrening (utholdenhet eller styrke)".Så regner med styrke, men er det beregnet på noen som er i fysisk god form? Isåfall så bør jeg takke nei , kan ikke si jeg er så god der. Det er jo ikke verre enn at du setter ned antall repetisjoner/serier, da.
Anbefalte innlegg