L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Og Agurk-Unni løper innom og stemmer på AGURK! *løpe ut igjen* Phail! EGG!
Gramex Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Agurk så mest random ut og den er grønn så, AGURK!!1!11
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Må man stille forum klokka selv? Trykk på Kontrollpanel ->foruminnstillinger. Sjekk at det er huket av for autokorrigering av sommer tid. Går så til forumforsiden. ( http://www.diskusjon.no ) Det skal fikse biffen. Endret 6. april 2008 av L4r5
Gramex Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Der ble klokka rett Pannekake med grøt? HAHAHA, og små osteterninger av jarlsberg strødd utover grøten =)
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Det gikk flere dager før mi klokke på forumet ble rett, men kanskje fordi jeg aldr var på hovedsiden..
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Nei nå tror jeg at jeg tar mitt blekfete legeme og plasserer det vannrett i noen timer med lukkede øyne. Sov godt folkens.
Stonemeister Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Agurk, men det kommer selvsagt an på hva man bruker det til. Agurk er best i taco, banan er best i banansplitt, egg er best i speilegg. Ettersom at taco ikke har noe med agurk å gjøre vinner da agurk på versatilitet.
Knofle Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hvorfor digger jeg dette bandet? Er det meninga at to jenter på 14 og 16 år skal lage så kul musikk?
j-- Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Banan skjer med pollen! Hah. første gang på flere år at jeg har mareritt (kinda). Kjørte rundt med trikk i Bergen, og så datt vi av i en stor tunell. Så ble jeg angrepet av masse flaggermus, mens det sto ei teit dame der og prøvde å konvertere meg over til kristendommen =/ Kan noen tolke denne for meg, plox? koz&klemz lizm, *putte seg under dyna igjen*
Shikaru Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Egg God morgen folkens. Edit: jo også så jeg "Loveless" eller "kittycat" som jeg trur hu het før i går i oslo. Men jeg hadde litt dårlig tid så fikk ikke hilsa selv om hu sikkert bare ville tenkt "wtf hvem er han der?" Endret 6. april 2008 av Shikaru
Datasmurf Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 clvn, har du noen traumer med det fra barndommen? Prøvde noen å påtvinge deg kristendom og sex mot din vilje?
j-- Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ikke helt, da begge foreldrene mine var agnostikere/ateister. Og sex har jeg aldri hatt imot min vilje^^ Møtte ei spansk gammal dame i går som prøvde å kristne meg, dog. Morsomt =D Fant mobilen under senga, og både batteriet og SIM-kortet lå ved siden av. Hah, må ha slengt den i veggen i søvne. Ser ikke ut til at jeg får sove igjen. Tror jeg slenger på en episode med The Wire istedenfor.
Datasmurf Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hmm. Selv drømte jeg at jeg var frisk. Ikke noe hosting av lunger eller blod, ikke neseblod, ikke noe nysing, ikke noe random blødning fra hendene og ansiktet helt uten videre, synet var perfekt, ikke overvektig, ikke kronisk tørrhoste, allergi, astma, dårlig beinbygning, lat eller noe sånt. Og jeg var ikke avhengig av brus, sjokolade, røyk, sprit eller WoW. Kort sagt, jeg var frisk.
Anbefalte innlegg