Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eh hvor bor du? Lager du en slik middag til meg?

Såklart, eeeh, alltid!

nei eg får snart kome meg i seng... skal opp klokka 5 i morgon og mjølke

Det gjorde jeg istad :wee: .

Da var den grei, skal til Oslo den 20 april. Så da mekker du middag. Også tar du opp WoW gamingen igjen ^^.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallo, jeg har, etter en lang og morsom nynorsk-skrivende periode, gått tilbake til bokmålen. Det har vært utrolig lærerikt å skrive nynorsk, og jeg syns det har vært veldig gøy òg. Nå har jeg bestemt meg for å vende tilbake til mitt opprinnelige skriftspråk, bokmål. Det er deilig å skrive som mitt gamle jeg igjen, men sier ikke at det ikke har vært deilig å skrive nynorsk. Kanskje jeg legger om tilbake til nynorsk igjen, en gang i framtiden.

Hva gjør dere med?

Oi. Du er genial. Det skal søren meg jeg også begynne med på diverse forum. :new_woot:

Skrevet (endret)

SVAR PÅ INNLEGGET MITT DITT ATTEFØKKNE BRASMEHAU!

Takk for et kreativt ord, kalvegodt.

Ingen årsak :thumbup:

Men det skrivast "Ditt atteføkne brøsmehaud". Oversett til bokmål: "Ditt tilbakestående brosmehode".

Endret av Kalvegodt
Skrevet
Da var den grei, skal til Oslo den 20 april. Så da mekker du middag. Også tar du opp WoW gamingen igjen ^^.

Den 20. ligger jeg på sofaen etter Sean tyas, Lisa Lashes, Richard Durand og Kimito Lopez :love: , heaven is a place on earth indeed. Og WoW suger, Age of Conan blir den nye hitten :thumbup: .

Skrevet

SVAR PÅ INNLEGGET MITT DITT ATTEFØKKNE BRASMEHAU!

Takk for et kreativt ord, kalvegodt.

Ingen årsak :thumbup:

Men det skrivast "Ditt atteføkne brøsmehaud. Oversett til bokmål: "Ditt tilbakestående brosmehode".

Blir det ikke «Ditt atteføkne brøsmehovud»?

Skrevet

Den 20. ligger jeg på sofaen etter Sean tyas, Lisa Lashes, Richard Durand og Kimito Lopez :love: , heaven is a place on earth indeed. Og WoW suger, Age of Conan blir den nye hitten :thumbup: .

Det var synd ^^.

Skrevet
Hun virker litt for skummel i mine øyne!

Online image. Akkurat som Glint ^^

Hvem har ikke et online image?

Jeg tror de fleste av oss er så sykt forskjellig fra internett til vanlig..

WARN WARN WARN: Fjortissord: "sykt"..

:whistle:

Skrevet
Blir det ikke «Ditt atteføkne brøsmehovud»?

Det er dialekt. Ordet "atteføkjen" er eit ord som ein berre brukar i bygda mi (150 innb). Ordet kjem frå dei tider då bygda ofte var isolert på grunn av over 12 meter høge snøfonner. "Veijen e atteføkjen, so vi kjem ikkje oss ut ta' bygda".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...