Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så hvorfor sitter du her på en lørdagskveld? :p
Har hjulpet faren min med bilen i hele dag, og er sliten... :p

Spørs om jeg skal tro på den da. Er vel ikke akkurat vasaloppet heller da :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det er ho ikkje, ho elskar den, nektar alltid å gå etterpå fordi ho skal stå å lukte på den.

ho legg den og igjen for å markere til andre hundar att ho har vore der!!!

Driter gjør de av samme grunn som mennesker. Ut må det uansett!

men hunder pisser for og markere revir... Trodde du kunne 1000 ganger mer enn meg om dyr jeg :roll:

dei både pissar og driter, men driter gjer det mindre ofte pga dei ikkje greier og halde det igjen. :) :)

pg schjellin: herregu :sick: du er fan syk ass!!! og du kallar meg spesi!! ALDREG!!! eg vert fornærma av du seier sån :@

Skrevet (endret)
det er ho ikkje, ho elskar den, nektar alltid å gå etterpå fordi ho skal stå å lukte på den.

men hunder pisser for og markere revir... Trodde du kunne 1000 ganger mer enn meg om dyr jeg :roll:

dei både pissar og driter, men driter gjer det mindre ofte pga dei ikkje greier og halde det igjen. :) :)

pg schjellin: herregu :sick: du er fan syk ass!!! og du kallar meg spesi!! ALDREG!!! eg vert fornærma av du seier sån :@

Hva napper du løken til da? Hunderumper ?

Edit: Greit jeg dro den litt langt der. Men du hater jo mennesker.

Endret av Schjellin
Skrevet

Men skal innrømme at jeg er flink til og sitte her.... skal ikke prøve og bortforklare det... men man har ett liv utenom også da... :)

Skrevet
"Ærlig": Ok, der vet jeg ikke hva jeg skal si.. Kommer an på hvem som sier det!

Altså: Det ser jeg ikke på som et "ungdomsord" (negativ forstand). Men ass derimot.. :nei:

Liksom: enig med deg (selv om jeg har tendenser til å bruke det selv.. Men i begrensede mengder)

seriøst: enig med deg igjen

da: FY SÅ ENIG!

Nå er det mer eller mindre 60 % innvandrere på skolen min, så ord som ærlig, wollah og bror flyr vegg imellom :wee:

Tror du kommer til og passe best som eneboer langt inni skauen du... leve av det naturen gir :)

Heldigvis mangler han kunnskapen til å bli Unabomber 2.0.

Skrevet

Men skal innrømme at jeg er flink til og sitte her.... skal ikke prøve og bortforklare det... men man har ett liv utenom også da... :)

Det har vi alle. :p Skål!

Skrevet
Faen, jeg har klart å love en kompis at jeg skal gi Naruto en sjanse og se 15 episoder eller så.

HAHA! Lykke til!

Ville ha sagt kanskje 4 eller 5 episoder da.. 15 hadde blitt litt for drøyt for meg ihvertfall.

Får håpe du får se noen bra episoder da.. Da jeg snuste litt på det så ble jeg bare skuffet.. Ble så forvirret da en stakkar med rødt hår ble kidnappet og sugd livskraften ut av..

Merklige greier.. Men der var noe som så ut som et badass monster da.. Det kunne vært morsomt å sett når det var ferdig..

Håper jeg ikke spoiler noe nå da..

Skrevet

Hva napper du løken til da? Hunderumper ?

Edit: Greit jeg dro den litt langt der. Men du hater jo mennesker.

eg hatar ikkje mennesker?? eg sa berre eg ikkje liker venene mine!!! og eg mislikar ikkje alle menneskjer!!! :mad:

espenpai: eg skal ikkje bo i sogen, eg skal bo på finmarksvidda, det er over tregrensa! som sagt skal eg bli reinbonde, og eg håpar det ikkje bur andre menneskjer der ja

Skrevet
Er det mulig å få en bruker utestengt på livstid via en "underskriftskampanje"? Hvis ikke, vil jeg oppfinne det. :(

Du tenker på Schnell right ? :)

Er ikkje so rart om Schnell hatar menneske viss alle venene hans er på same måten som dykk!

Seriøst nå begynner jeg å tro at du og Schnell er samme person..

Skrevet
Er ikkje so rart om Schnell hatar menneske viss alle venene hans er på same måten som dykk!

...ikke før nå?

Hatt mine mistanker ^^.

Skrevet

Må vi ta opp att den debatten der? Den gjekk ut på dato for fleire månader sidan! Det vart faktisk bevist at vi ikkje er same person :new_woot:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...