Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Nå skal evelen opp om 25 minutt

Er sulten og trøtt

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Har en plan hbordan jeg kan bli gravid uten å vite hvem: vi har gruppesex<3333333

Skrevet (endret)

Da må du finne noen som ikke er redd for andre menn sitt kjønnsorgan. Jeg melder pass. Med mindre jeg får være først.

Endret av Bytex
Skrevet

Yes! Endelig time hos fastlegen. Har kun fått hos andre leger i det siste fordi han ikke har vært der. Hater å forholde meg til flere forskjellige leger.

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får kjøpt krokantrøffel i trondheim?

Mener å huske at jeg så de på de gamle tobakkssjappene (de er hovedsakelig blitt asiatiske kiosker i disse dager) for noen år siden, Gunnar Sørensen - ikke langt unna den gamle inngangen til Nova, og en til lenger borte i Olav Tryggvassons.

Ellers ville jeg ha satset på Meny på Solsiden. Tror også jeg så en på Rema i Søndre da jeg var innom der sist (oktober).

Sitter smårar på kodein og morfin og prøver å jobbe litt. Forkjøelse fra helvete

Aww. Dakar slaskepus. :/

Selv sitter jeg og er trett fra helvete, siden jeg satt oppe til 4:20 i morges og prøvde å fikse mobilen min. Det gikk selvfølgelig ikke, så nå må jeg velge om jeg vil bruke en Samsung Galaxy S II som tømmer seg for batteri bare du ser på den, eller en 3310 med batteri og spill, men lite annet (bortsett fra at den er svært digg å skrive meldinger på). Samt håpe at jeg klarer å finne et gammelt SIM-kort som jeg kan gjøre om til "form" for å få stappet det nye kortet inn i gammel telefon.

Skrevet

Venter på at klokka skal bli 8 sånn at jeg kan ringe legen. Der da?

Stod opp 6:30 for å dra til Bureau of Immigration. Hardt for en som jobber natt/kveld og som aldri er i sengs før 04:00. Var der i 6-7 timer, og så bar det rett på jobb.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...