Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

- Vet dere hva det er i denne? Det er ikke kjøtt, Det er MUK, maskinelt utbenet kjøtt, amerikanerne kaller det for det rosa slimet. Det er ben og bindevev som kastes sammen i store tromler, sier han.

hellstr%C3%B8mspy2_0.jpg?itok=rxXDYs9BSIER NEI TIL INDUSTRIKJØTT: Eyvind Hellstrøm ser rødt når han får høre at Vibeke og Stian ofte spiser boksemat til middag. Foto: TV3

Mesterkokkens utbrudd gjør Vibeke - som var gravid med parets andre barn under innspillingen - så dårlig, at hun må avbryte innspillingen for å kaste opp.

- Det var utrolig kvalmt å høre på det han sa, og det hjalp ikke at jeg var gravid fra før. Etter at han hadde gjentatt det et par ganger, klarte jeg ikke å la være å brekke meg, sier hun til Seoghør.no.

 

Tror Hellstrøm liker å trolle , jeg :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

 

omg, dama er borte i helga, vært på trening, skulle kjøpe meg burger på shell på vei hjem

 

kose meg, slappe av litt. så frem til det. kjøper meg burger fra en eller annen oversminka teen. Kommer hjem, og kjøttet er faen så gummi og ekkelt at jeg gulper det ut i søppelbøtta. er faen ikke stekt.

 

Great start på kvelden.

 

Hadde jo tatt meg øl når jeg kom hjem så orket ikke kjøre tilbake. Ringte opp til Shell og kjeftet.

 

Faen altså.

Om du vil vere en megakukk, så kan du anmelde det til Mattilsynet. Kanskje til og med få cash, med tanke på mat rått kjøtt er livsfarlig.

 

Skal ihvertfall ha igjen pengene for den burgeren, eller så blir det månelyst der fremover.

 

Men faen, er så dritt å glede seg til noe, så blir det bare dritt.

 

My luck i guess

 

Aldri hatt noe problem med Esso-burgern.........

 

"Du lever virkelig som en konge der borte"

 

Jeg kan dra på ferie flere ganger for året og kan gjøre i prinsipp hva faen jeg vil....mens andre sitter der med unger , mas & lån til taket.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...