Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekt å ha noen å skravle sammen med. Er jo der de mest intime og hemmelige samtalene finner sted. Syns det er kjempe koselig jeg.

Ber du med dama i nabosenga, evt sykepleier, på dass når du må gå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061
Skrevet (endret)

Kjekt å ha noen å skravle sammen med. Er jo der de mest intime og hemmelige samtalene finner sted. Syns det er kjempe koselig jeg.

Ja. Kan jo ikke gå glipp av fem minutter med sladder.

Endret av Bruker-360061
Skrevet

Svenske tjejer er så mye mer sexy enn norske.

Ulempen med svenske jenter er at de snakker et forferdelig stygt språk. Og så er de svenske.

Akkurat passe

Lovlig er tross alt lovlig.

Spinalprøve tatt. Måtte stikke to ganger så da var det ekstra ubehagelig. Ny "diagnose" er betendelse i synsnerven så nå er behandlingen startet. Innlagt i 5 dager.

Hvordan er prognosen?
Skrevet

Spinalprøve tatt. Måtte stikke to ganger så da var det ekstra ubehagelig. Ny "diagnose" er betendelse i synsnerven så nå er behandlingen startet. Innlagt i 5 dager.

Hvordan er prognosen?

Har ikke fått noe. Det sure jeg hørte om det (i går) var at hun ikke viste om jeg ville bli kvitt det, men de skulle gjøre det de kunne.

Skrevet

Har ikke fått noe. Det sure jeg hørte om det (i går) var at hun ikke viste om jeg ville bli kvitt det, men de skulle gjøre det de kunne.

Uff. Håper virkelig det ordner seg. :/
Skrevet (endret)

Har laget bursdagskake.

(Og ikke vasket kjøkkenbenken etterpå, ser jeg nå. Helvetes høyoppløsningsbilder moderne telefoner tar!)

post-259412-2293737_thumb.jpg

Endret av Sexylubb1
Skrevet

Gratulerer. Velkommen til dine beste år. Use them well.

Når begynner noens beste år og når er de over?

20, tydeligvis. Tipper de er over den dagen en ikke regelmessig kan gå på do selv.

Gjest Bruker-360061
Skrevet

Gratulerer. Velkommen til dine beste år. Use them well.

Når begynner noens beste år og når er de over?

20-42

Skrevet

Uff. Håper virkelig det ordner seg. :/

Jeg og. Satser på at medisinen tar det :D

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Er det noen her som har sett født i feil kropp??

Så den ene transen på to butikker igår

Skrevet

Håper de på sykehuset er greie folk Overmoden?

Har erfart noen temmelig brolsne sykepleiere på sykehuset. Men forhåpentligvis tilhører de sjeldenhetene

Gjest Bruker-360061
Skrevet

Hele poenget med å ligge på gangen på et sykehus er at en kan se på sykepleierene.

Skrevet (endret)

Svenske tjejer er så mye mer sexy enn norske.

Ulempen med svenske jenter er at de snakker et forferdelig stygt språk. Og så er de svenske.

Nei nei.. her må jeg være uenig. Svensk er jo så sexy når jenter prater, det er jo feminint og fint. Norsk er mer mandig språk.

Endret av Lunalotic
  • Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Svensk er sexy så lenge man ikke kommer fra skåne<33

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...