Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vell 17k igjen etter husleige og telefonregning, og jeg har aldri over 2-3k igjen på slutten..

Du tjener imponerende mye i forhold til alderen din.

Er virkelig telefon og husleie eneste faste utgiftene du har?

Jeg har: forsikringer, kommunale avgifter, nrk lisens, renovasjon, billån, bilservice, bensin, bompenger, mat, klær/utstyr, trening, tv, strøm, barnehage, sfo. Det er det jeg kommer på i farten.

Skrevet

Jeg liker signaturen din forresten! Selv om det ikke er du som skal ha credz for den.

Hvilken del av signaturen tenkte du på? Jeg husker ikke hva som stod der, siden jeg skrudde av signaturer i fjor ellerno. :p
Skrevet

JEg bruker sykelig mye penger på snop. altfor, altfor mye. Orker ikke en gang tanken på å sette opp budsjett, da tror jeg at jeg begynner å grine.

Skrevet

Ser apple har tatt til fornuft og stappet inn 128GB i iPhone etter å lenge har ligget langt bak alle andre med tanke på plass.

Håper økt lagringsplass blir en ny kappløptrend.

Skrevet

Ah riktig, Baltazar. Et av forumets flotteste troll.

Der fikk han da rett i delen om personangrep ihvertfall.
Ro ned luren din litt.
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Kom en time for tidlig på skolen :(

Glemte ut at jeg begynte sent jævla idiot kunne sovet til nå gråter mine modige tårer

• Liker 1
Skrevet

Katten hadde panikkangst elns da jeg sku dra i morges, så jeg fikk 40 min ekstra hjemme mens jeg prøvde å roe henne ned. Var litt vondt å dra fra henne for å dra på jobb, men det er ikke som om jeg kunne vært hjemme eller tatt med henne ned hit heller.

Skrevet

Da jeg kan relativt lite om katters psyke, kan jeg ikke uttale meg noe om det (derav elns / eller noe sånt på slutten), men med tanke på at hun viste lignende symptomer som meg alle de gangene jeg har hatt det, fant jeg ut at hva enn det var, var det best å tilbringe litt tid med henne og få roet henne ned, for alt var klart og tydelig ikke slik det skulle være.

Skrevet

God morgen!!!

God morgen, Slimda!

Morn, du!

God morgen, Datasmurf!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...