Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Kjemper mot søvnen på skolen :(

Ps skjønner meg ikke på kjendiser som skal ha så mye nakenbilder de skjønner vel at til slutt er det noen som hacker de slik som har skjedd med veldig mange før de??

• Liker 1
Skrevet

Nå skal jeg prøve å være mer kultivert i denne tråden, og vil herved spørre om noen har tatt jaktprøven. Skal på første kurs i kveld, har noen erfaringer som kan gjøre at jeg unytter disse to kursukene bedre?

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Sluts have feelings too

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Tnx we have to stay strong against antislutZ

• Liker 2
Skrevet

Nå skal jeg prøve å være mer kultivert i denne tråden, og vil herved spørre om noen har tatt jaktprøven. Skal på første kurs i kveld, har noen erfaringer som kan gjøre at jeg unytter disse to kursukene bedre?

Kultivert betyr ikke det du tror det gjør.
  • Liker 2
Skrevet

Kultivert betyr ikke det du tror det gjør.

Jo, det gjør det.

Skrevet

Jeg får bare beklage på vegne av exterminate.

Wow, den var drøy! Jeg har følelser jeg også!
Den var drøy? Really? Og det sier du, som basically kalte darkness| for shitskin?

Sheesh.

Skrevet

Våkner, dusjer, fikser meg mat og setter meg foran PCen, for så å se at en scumbag har lekket nudes av blant annet Jennifer Lawrence og Kate Upton. Damn.

Haha, og "scumbagen" er visst 15 år.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Ja jeg vet alt om hvilke følelser sluts har! Er jo en vulgær tøs selv:D ps dere er litt søte skjønner ikke kødd stakkars

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...