Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig, riktig! Når vel nr. 9 neste gong. Ventar framleis på Flick of the Wrist og likevel har eg fått høyre sjølvaste The Golden Core to gonger.

Skrevet

Det vil jeg og. Ikke bibliotekstudiet, da.

Alle vet jo at bibliotekarer er de kuleste folka i verden. Du har Giles, hu i The Mummy og... uhhmm.. noen flere.

Skrevet

Alle vet jo at bibliotekarer er de kuleste folka i verden. Du har Giles, hu i The Mummy og... uhhmm.. noen flere.

Det kan være det altså, absolutt... altså de er de kuleste... men hva er det egentlig de gjør? Sorterer bøker? Nei jeg er nok uvitende her altså, for man trenger neppe en bachelor for å sortere bøker... :wee:

Skrevet

Ja, også ho i Monkey Island 2! Også meg!

LLM: Death Defying Unicorn-type, altså? Blir litt for krevande for meg å høyre på akkurat det albumet, men for all del stilege greier(og tøft i konsertformat). Kapstad er utvilsomt den flinkaste trommeslagaren dei har hatt, men kjenner det er på tide med litt korte låter igjen. Little Lucid Moments og Behind the Sun er forøvrig rett bak Timothy's, Blissard og Phanerothyme i mi bok.

Skrevet

Egentlig så likte jeg ikke "unicorn" så godt som de andre, syns det ble litt vel mye 70-talls... litt pinglete... liker at det er litt trøkk og groove... hva nå enn dette skal bety. :wee:

LLM er steike bra.

Black Hole / Black Canvas liker jeg og, selv om den er litt anderledes igjen.

Still life with eggplant har du glemt! :wee:

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Forvirrende når halve spania heter det samme som meg :@@

Skrevet

Det skal eg love deg, du Hedvig. Og gjett om vi skal ha det moro saman! Berre spør Quote kor moro det var då eg og han gikk i klasse.

Du har ein skummel vane med å dukke opp på studia til andre forumbrukere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...