Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag er ikke dagen for å jobbe med mennesker som trenger min hjelp... Har lyst å hyle, rive av meg håret for å så sette meg i ett hjørne å nekte å gjøre noe. Men jeg må jeg smile, være hyggelig og gjøre en god jobb. Heldigvis så blir det bare 4 timer på jobb og ikke 9 som jeg egentlig skulle. Drittdag!!

Skrevet

Idag er ikke dagen for å jobbe med mennesker som trenger min hjelp... Har lyst å hyle, rive av meg håret for å så sette meg i ett hjørne å nekte å gjøre noe. Men jeg må jeg smile, være hyggelig og gjøre en god jobb. Heldigvis så blir det bare 4 timer på jobb og ikke 9 som jeg egentlig skulle. Drittdag!!

4 timer høres ikke ille ut. Skulle gjerne hatt slik kort arbeidsdag, hvilke jobber har så korte dager?

Skrevet

4 timer høres ikke ille ut. Skulle gjerne hatt slik kort arbeidsdag, hvilke jobber har så korte dager?

Fire timer er helt ok det. Er på noe som kalles hjemmeoppdrag. I helsesektoren. Men egentlig skulle jeg videre til hovedjobben men det slipper jeg idag.

Skrevet

Var oppe 8, men fant ut det ikke var noe vits, så etter jeg leste nyhetene la jeg meg igjen.

Deilig å sove!

Skrevet

Lenge leve tråden! Finnes det tråder som har vart enda lengre enn denne? I flere år?

Anmeldertråden fyllte hvertfall 10 år denne måneden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...