Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, ei som hadde glemt å hente seg billett, og jeg venter noen minutter før jeg skriver. Så hun kom akkurat tidsnok, og ble sinnsykt glad når hun slapp unna. Og da stjal hun en klem gitt.

Neida, ei som hadde glemt å hente seg billett, og jeg venter noen minutter før jeg skriver. Så hun kom akkurat tidsnok, og ble sinnsykt glad når hun slapp unna. Og da stjal hun en klem gitt.

Lenke til kommentar

Får en klem litt nå og da. Like koselig hver gang. Husker første gangen, samme situasjon, men hun jublet og kjørte sin vei. Så fortsatte jeg å kontrollere, og jaggu meg snudde hun og kom tilbake kun for å gi meg en klem. Ble så overrasket at jeg ble stum, så jeg sa ingenting før hun hoppet tilbake i bilen og kjørte sin vei.

Lenke til kommentar

Har fått parkeringsbot to ganger. En gang i Bergen, da klarte jeg å få det tilbake ved å si bilen var oppgitt på feil sted. Det var delvis riktig, fordi jeg hadde stått mer på et annet sted enn der den fikk bot.

 

En annen gang var for bare et år siden, da jeg sovnet i bilen utenfor en bensinstasjon. Da hadde de vært og skrevet bot om natten. Den betalte jeg. 700 kroner.

Lenke til kommentar

 

 

En annen gang var for bare et år siden, da jeg sovnet i bilen utenfor en bensinstasjon. Da hadde de vært og skrevet bot om natten. Den betalte jeg. 700 kroner.

De skrev bot i stedet for å sjekke om du vsr i live, eller?

 

 

Ja. Men de forsto sikkert at jeg sov.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Neida, ei som hadde glemt å hente seg billett, og jeg venter noen minutter før jeg skriver. Så hun kom akkurat tidsnok, og ble sinnsykt glad når hun slapp unna. Og da stjal hun en klem gitt.

Neida, ei som hadde glemt å hente seg billett, og jeg venter noen minutter før jeg skriver. Så hun kom akkurat tidsnok, og ble sinnsykt glad når hun slapp unna. Og da stjal hun en klem gitt.

Ja hvor i helvete var du i sted når jeg fikk 500kr i bot?

 

Ni jevlar!!!!

 

:(

Lenke til kommentar

Og det er ingen som kontrollere hvor mye hver vakt skriver ut? De kan vel ikke ha ansatte som ikke gjør noe fordi de syns synd på folk. Blir litt som å jobbe i telemarketing men ikke ringe folk i middagstida og sitte på pause i 3 timer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...