Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi er vel alle teite og dumme. Jeg feks, har reist til et spesifikt sted i U s a fire ganger, bare fordi jeg ville høre en sang der den kom fra og kjenne lukta akkurat der.
Tilbake igjen etter bare et 2 - 3 dager hver gang. Ikke få 1000 lapper som gikk hver gang. Vanvittig teit egentlig.

Skrevet

Ja denne dagen er voldsomt varm. Minst 30 grader ute, jeg dro for å kjøpe en burger isted, var som å gå på en vegg av varme når jeg gikk ut.

Sitter med vifte på max retta mot PC-området, og merker bare en flau varm vind. Bleh...svetter på fingrene til og med.

Skrevet

Jeg burde pelle meg ut i stedet for å gjemme meg inne.

Er forresten så varmt at jeg nesten begynner å bli litt redd for at varmen kan ta knekken på all ølen som står og ettergjærer her.

Skulle vel ha båret det ned til garasjen.

Skrevet

Heldige jævel.

Jeg har en romtemperatur på 20 grader atm, jobber meg nedover mot 18 (og sannsynligvis ei skyhøy strømregning, men fuck it).

Dette er temperaturen i resten av huset, samt i sola:

REj72QBl.jpg

Dette er i skyggen:

L5mKSjzl.jpg

Det er for varmt.

Skrevet

Ja, du som er revmatiker klager vel ikke, mamma klager i alle fall ikke mtp. hva varmen gjør for leddene, og minstesøss liker det også, mens jeg som ikke hadde revmatisme likevel, klager på alle temperaturer over 18, egentlig. :p

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Varme er deilig så lenge man har en plass å bade

Men føler meg ikke helt fresh etter turgåing med hunder i 30 grader

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...