Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahhh. Det ligger en bursdagsgave til meg oppe hos mamma, men den får jeg ikke før hun kommer hjem fra jobb. Jeg vil åpne den nå! Til og med typen vet hva som er inni UTEN at han forteller meg hva det er. Snakk om dårlig kjæreste :(

• Liker 1
Skrevet

Skulle legge meg nedpå en 20 minutter i stad da jeg kom hjem. Våkna etter halvannen time og kan ikke huske å ha slått av alarmen.

Skrevet

Gjelder bare å ikke slumre. Om man venner seg til å stå opp når klokka ringer så slipper man å oppdage at man har slått av alarmen i halvsøvne.

Skrevet

To holder for meg om morgenen. En for å småvåkne litt og en når jeg må stå opp. I dag trengte jeg ikke alarm i det hele tatt. Våkna av meg selv ti minutter før alarmen skulle gå av.

Skrevet

Jeg sover meg gjennom alarmer av alle slag, blinkende lys og folk som gjør sitt for å vekke meg - inkludert å bære meg inn i dusjen og sette på kaldvannet rett i huet på meg.

• Liker 1
Skrevet

Da kom pusen vår hjem med kattungene sine. Hadde aldri trodd vi skulle få se de da de ble født ute for ca 4 uker siden. Er 2 grå (uten hale sånn som mor) og 1 svart (med hale sånn som far.)

post-343442-0-99465200-1401117566_thumb.jpg

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...