Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lever heldigvis i et relativt fritt land ;)

Den dagen du får lyst til å dele nudes av deg selv med hele verden, så vet du i alle fall hvor du kan gjøre det :p

(Og til alle håpefulle, som nå renner ned den sida for å finne noen av meg; glem det. Det er ingen der :p )

Jo det gjøøør det!:)

Skrevet

Vi lever heldigvis i et relativt fritt land ;)

Den dagen du får lyst til å dele nudes av deg selv med hele verden, så vet du i alle fall hvor du kan gjøre det :p

(Og til alle håpefulle, som nå renner ned den sida for å finne noen av meg; glem det. Det er ingen der :p )

Jo det gjøøør det! :)

Klarte ikke å holde deg unna nei :p

Skrevet

Nå begynner jeg å savne Norge dere...

Reis tilbake

Merkelig, men jeg savner sesongene i Norge.

Her er det konstant varmt og sommer. Regner halve året, solsteik resten. Alltid samme plantene ute og alltid grønt. Dagene er alltid like lange. Går alltid i samme type klær. Tanktop og slipperser.

Og folk gir seg ikke med å kalle meg for "Joe" og spørre "What's up" og "Where you from" på gata.

Nei, innen Desember i år skal jeg flytte vekk herfra for godt.

Skrevet (endret)

Nei, innen Desember i år skal jeg flytte vekk herfra for godt.

Hjem igjen eller videre ut i verden?

Hjem til Norge og tjene ekte penger ! :)

Blir ikke rik på den lønna jeg får jeg..

Endret av Gyr0
Skrevet

HVA SKJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER A

Har trukket den siste melketannen min hos en tannlege, og nå driver jeg å lager et svømmebasseng av alt siklet mitt, som jeg ikke klarer å kontrollere. Leppen min føles nummen på grunn av bedøvelsen, men ganske tøft at jeg ikke føler smerte thougt.

Skrevet

Meeeen helt ærlig liker jeg "Ciklide" bedre.

Hva er det du sier?!

Ikke slå!

Jeg skal la være om du kan forklare hvordan/hvorfor Ciklide er bedre enn kvestpular, som har potensiale til å være ett av de bedre brukernavnene siden tidenes morgen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...