Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjuke mennesker.

 

Håper det er en egen diagnose for enkelte her inne, hvis ikke ser jeg ikke noe håp.

Har ikke kilden for hånden siden jeg sitter på venterommet hos legen, men har lest at folk med sosiale angstlidelser er gjennomsnittlig mer aktiv på sosiale medier som dette forumet enn resten av befolkningen
Lenke til kommentar

 

Sjuke mennesker.

 

Håper det er en egen diagnose for enkelte her inne, hvis ikke ser jeg ikke noe håp.

Har ikke kilden for hånden siden jeg sitter på venterommet hos legen, men har lest at folk med sosiale angstlidelser er gjennomsnittlig mer aktiv på sosiale medier som dette forumet enn resten av befolkningen

 

Det ville ikke overraske meg i det hele tatt. Jeg er svært aktiv på dette forumet og andre forum, sitter halve dagen på IRC og Skype og venter på at folk skal begynne å jabbe - så lenge det ikke er PH, da melder jeg meg ut, sender snaps og SMS-er i vilden sky og venter på svar osv.

Lenke til kommentar

Jeg tok en "intervention" på meg selv og fjernet denne (+noen andre sosialt-tråder) fra mine innlegg, og fikk plutselig myyyye mere tid til å gjøre andre ting.

 

Det forklarer hvorfor du aldri er å se her mer. Nå har vi jo massevis av nye brukere her inne som trenger å få opplæring i synth, og hvem er bedre egnet til det enn deg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...