Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi meg en kul medlemstittel!

Gjør meg om til mod, slik at jeg kan stenge deg ute i 8 timer slik at du ikke gjør noe dumt.

Wow. Så fort dere tror jeg hadde drukket prøver dere å utnytte meg. Not impressed. :nei:

Jeg må dessverre skuffe dere. Det var bare ønsketenkning. Jeg er beklageligvis klinkende edru, Bundy blir ikke mod og nuddeltøs får ikke noen custom title.

Det er jo lov å prøve seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant tråd. I like it.

Uh, du... Jeg tror du satt feil vei i forhold til profilbildet.

Ah, god damnit! Nå igjen? Jeg får det jo aldri til.. Ser du har fått det til ganske bra, though. Lær meg :blink:

• Liker 1
Skrevet

Ah, god damnit! Nå igjen? Jeg får det jo aldri til.. Ser du har fått det til ganske bra, though. Lær meg :blink:

Sure thing. Finn en ledig dag, så kan vi ta et fotokurs.
Skrevet

Dem må du ha tatt mens jeg sov! Jeg PROTESTERER.

Bork Laser jeg har sittet her i 7 timer og sett på kompisen min spille GTA samtidig som jeg henger på 9gag.

Skrevet

Ser ut til at hvis man er pen jente og har ei venninne så kan man fint leve av et liveshow i uka.

Blir nesten mer missunnelig enn horny med tanke på hvor mye penger disse jentene klarer å dra inn.

Tror det er sånn ca. 2k de har fått inn nå på 15 min.

Skrevet

Ikke bruk opp alle skuddene da. Anfall trenger sikkert noen.

Anfall har allerede fått skudda sine i dag.

Faen heller, jeg vil også ha skudd!

Skrevet

Kjøpte en sjokoladeplate istad. Slik så den ut:

241tpxk.jpg

Feilproduksjon altså, jeg har blitt snytt for kalorier. Hvor mange gratis sjokoladeplater tror dere jeg får av freia når jeg påpeker denne feilen?

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...