Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke noe å utbeine kjøtt med, men sitter med inntrykket at med mindre du mister de ned i flisgulvet, eller slår de mot bein/stål, så holder de seg helt fine i lang tid.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Sålenge det innebærer at dere lager mat til meg og jeg får det servert, så kan dere fint være "best".

This. This. This! :D

Skrevet

Jeg føler meg heldig som er i live etter flyturen min hjem. Det var så mye turbulens at jeg lettet fra setet pga flyet falt rett ned. Oooh my god.

20 minutter til boarding her. Haaater turbulens.

Skrevet

Oooh, nice. Det er da det er gøy å fly. Dash 8-400 eller var det enda mindre? Dash 8-100 er gøy å fly i turbulens.

Vel, jeg som er redd for å fly fra før av synes ikke det var særlig gøy. :wee:

Dash 8-400? Det var et vanlig fly fra Norwegian, vet ikke hva de heter, jeg.

Skrevet (endret)

hvor fant du QI uncut?

Jeg heiste sjørøver-flagget og tok et tokt i en svensk bukt.

Bruker vanligvis en annen tracker, men av en eller annen grunn var den ikke lagt ut der denne gangen.

Endret av L4r5
Skrevet

Hva er QI uncut du?? :)

QI er et genialt spørreprogram med sære fakta med Stephen Fry som programleder.

Det fulle navnet er Quite Interesting (spellcheck?)

På fredager går det som en halvtimes-program, men på søndag går det en Uncut-variant som er ca. et kvarter lenger.

Skrevet

QI er et genialt spørreprogram med sære fakta med Stephen Fry som programleder.

Det fulle navnet er Quite Interesting (spellcheck?)

På fredager går det som en halvtimes-program, men på søndag går det en Uncut-variant som er ca. et kvarter lenger.

Takk ;) trude det var noe å drikke

Skrevet (endret)

Vel, jeg som er redd for å fly fra før av synes ikke det var særlig gøy. :wee:

Samme her, men det var overraskende lite turbulens. Hurra!

Nå som dere er inne på gode underholdningsprogram, er Whose Line Is It Anyway tilbake?

EDIT: Oi, det er visst lenge siden det kom ut nye episoder. Dobbelthurraaaa!

Endret av Ssnerk
Skrevet

Oooh, nice. Det er da det er gøy å fly. Dash 8-400 eller var det enda mindre? Dash 8-100 er gøy å fly i turbulens.

Tok meg en tur med Dash 8 100/200, hele stabiliteten til flyet går til helvete når de tar ut landingshjulene, fornøyelige saker.

Skrevet

Samme her, men det var overraskende lite turbulens. Hurra!

Nå som dere er inne på gode underholdningsprogram, er Whose Line Is It Anyway tilbake?

EDIT: Oi, det er visst lenge siden det kom ut nye episoder. Dobbelthurraaaa!

Japp, er kjempemorsomt, men liker virkelig ikke nye programlederen. Drew Carey var mye mer åkey. Hun nye prøver alt for hardt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...