Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor kommer sånne der fra? jeg ser de bare i denne tråden men jeg skjønner at det er en greie

 

Finner bare random på facebook, er som regel venner som liker. For en stund siden fløy det mange av dem rundt overalt. Tror det begynner å bli litt "ut" nå. Vet ikke om de har et navn elns.

 

Det første problemet er at det er dårlig netikette.

Det andre probmlemet er at det fører til unødvendig scrolling.

Det tredje problemet er at du er frekk når du svarer en moderator som kommer med en føring.

 

uhhh

Lenke til kommentar

LOL! Joe rogan forumet ass, blir bannet etter min andre post.

 

Er en diskusjon om "hva som er bra/veldig bra/elite" angående knebøy/benkpress/markløft gående der, en fyr legger ut noen tall ut ifra kroppsvekt, en annen skriver tall uten å ta hensyn til kroppsvekt, jeg svarer "kroppsvekt er bortimot irrelevant, det som teller er hvordan vekt som flyttes på, mye lettere for en på 50kg og dra 150kg enn det er for en på 100kg og dra 300kg"

 

Blir bannet iløpet av 2-3minutter, uten noe forvarsel eller noe, latterlig useriøst om man skal være nøtt til å poste 1000+ poster med rævslikking før man kan si at man er uenig med noen.

Lenke til kommentar

Til de av dere som faktisk leser Vær-Sjur (det være seg ironisk eller fordi dere faktisk er interessert i kombinasjonen lokalt værvarsel elegant knabbet fra yr.no og musikk jeg liker) …

Skal jeg fortsette å ha det i en og samme sak, eller skal jeg splitte det i to saker, en for vær som bare vil inneholde vær og halvinteressante anekdoter og en for musikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...