Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pæ hæ!

Jeg hadde seriøst tatt brannmannsløft på henne å løpt. Ihvertfall skremt henne litt :p

Hehe, leste den saken der. Lurer på om de redigerte det slik at det skulle fremstilles slik at 50% av mennene sa ja, og den versjonen der karen spurte kvinner om det samme; redigerte bort de som sa ja. Ikke akkurat solid undersøkelse, velger jeg å tro :p

Skrevet

Hehe, leste den saken der. Lurer på om de redigerte det slik at det skulle fremstilles slik at 50% av mennene sa ja, og den versjonen der karen spurte kvinner om det samme; redigerte bort de som sa ja. Ikke akkurat solid undersøkelse, velger jeg å tro :p

Jeg skal lett klare å skaffe 50% ratio. Ta med kamra så tar vi en tur med danskebåten :fun:

Skrevet

Åja, jeg trodde du sponset (jeg har speilrefleks da, så jeg kan stille med kamera).

Det er kanskje litt ripp off, og stjele det samme konseptet. Så også de hadde laget tilsvarende med pick ip lines fra nirvana sanger. "Smells like teen spirit" "im so horny, its okey my will is good" "chew your meat for you"... vi kunne gjort noe tilsvarende med annet band

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Tredje dagen uten snus, paaain.

Blir godt med skolestart igjen, ferie blir kjedelig i lengden.

6887 dager, 4 timer, 34 minutter og 49 sekunder uten snus. Enkelt :)

Skrevet

Det er kanskje litt ripp off, og stjele det samme konseptet. Så også de hadde laget tilsvarende med pick ip lines fra nirvana sanger. "Smells like teen spirit" "im so horny, its okey my will is good" "chew your meat for you"... vi kunne gjort noe tilsvarende med annet band

Eller komme opp med et helt nytt konsept.

Skrevet

Blir godt med skolestart igjen, ferie blir kjedelig i lengden.

Sannt, eller ferie er ganske digg, men nå har jeg ikke mye mere å gjøre og er 2 uker igjenn.... Har hatt fri i snart 7 uker allerede så begynner og å bli lei. :b

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde like lang ferie som studenter.

Veldig lyst på å bare ta meg en billig syden-reise på sparket å ta en uke vekk fra datamaskinen, jobb og mobiltelefonen å bare ta en mojito eller 3.

Skrevet

Ingenting som hindrer deg. En kollega sluttet i sin forrige jobb, solgte leiligheten, og dro på flere-måneders lang ferie i Thailand. Våknet opp på hotell, og tenke, "Nei, i dag stikker jeg en annen plass". Og så dro han til neste sted. Slik levde han i flere måneder.

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde like lang ferie som studenter.

Jeg kjenner ikke en eneste student som ikke jobber mesteparten av "ferien". Må ha penger å leve av om sommeren også, vet du.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...