Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg angrer på at jeg ikke tok ut feriedag i dag også, slik som de to neste dagene. En dag liksom å gå på jobb bare for å vente på ferie. Ikke noe mat i kantina heller.......fffff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ny shampo :(

Ah. Du reagerer på innholdet, eller?

Glad jeg har funnet en jeg liker, om den virker eller ei er jeg usikker på, men jeg innbiller meg det i alle fall.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg ikke forstår, er folks fascinasjon med å kjøpe shampoo som inneholder fruktekstrakter. Personlig er jeg lut lei av duften av epler og sitrus av hår. Og generell parfymelukt i såpe. Grønnsåpe og zalo inkludert.

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo være verdt å prøve.

Nå bruker jeg en som er helt nøytral fra iherb. Den er veldig god.

Gjort det i over tre år nå, håret mitt er supersunt og hodebunnen min har aldri vært bedre. Har en venninne med vidt forskjellig hårtype som har begynt litt forsiktig, og hun har og fått veldig gode resultater, og hun har superfølsom hud. Anbefales!
Skrevet

For de interesserte, er siste Vær-Sjur før påska ute, med været for den neste uka for flere steder, til og med utenfor nedslagsfeltet. Blant annet for Hamar og Åre.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Men ikke Fannrem, om det var bevist eller overflødig vet jeg ikke. Men jeg likte det.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg er ikke overasket over det faktumet.

Jeg melder aldri for Fannrem. Ser ikke vitsen.

Det er ingen vits i Fannrem.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...