Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt dette pluss-snakket gjorde at jeg måtte inn å sjekke. Hvordan i helvete har jeg over 1900? Synes hele pluss-systemet skulle vært slettet, gjør jo ingen nytte i det hele tatt. På sider som reddit o.l synes jeg det er greit siden det som kommer opp på forsiden er brukerstyrt, men på et forum som dette ser jeg virkelig ikke nytten av det. I hvert fall når man ikke kan trykke minus, men på den andre siden ville det gjort det sårbart for misbruk...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det eneste jeg synes man kan innføre er en valgmulighet for å trekke tilbake en pluss, i tilfelle man har kommet borti ved et uhell eller lignende.

Lenke til kommentar

Alt dette pluss-snakket gjorde at jeg måtte inn å sjekke. Hvordan i helvete har jeg over 1900? Synes hele pluss-systemet skulle vært slettet, gjør jo ingen nytte i det hele tatt. På sider som reddit o.l synes jeg det er greit siden det som kommer opp på forsiden er brukerstyrt, men på et forum som dette ser jeg virkelig ikke nytten av det. I hvert fall når man ikke kan trykke minus, men på den andre siden ville det gjort det sårbart for misbruk...

Du har gjort deg fortjent til en pluss.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...