Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenet på samme treningssenter og samme kampsport/mma.

Og jeg orker ikke trene der når jeg ser det blærete smilet overalt der, så har slutta å være der og meldt meg ut. Og har spist masse dritt.

Var det ikke du som dumpa han da? Uansett. Finn deg et nytt sted å trene, din slappfisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var det ikke du som dumpa han da? Uansett. Finn deg et nytt sted å trene, din slappfisk.

EH JO, MEN TAKLER IKKE SE FJESET HANS. Endret av Freidig
Skrevet

Har du fått deg testet etter bruddet? Ved aldri hvilke pesky parasitter utro jævler går rundt med.

Ja, heldigvis. Fikk testet meg forrige uke. Negativt på alt. Egentlig helt for jævlig ekkelt å tenke på at jeg har vært sammen med det der. Og nå er han i et forhold med den gamle kjerringa.

Siden hun liker eldre gutter tipper jeg han er omtrent mellom 25 og vår alder.

52? Hvor gammel er han egentlig?

Fyller 26 i år.

Skrevet

Og nå er han i et forhold med den gamle kjerringa.

Jøss. Så høy aldersforskjell den veien har jeg ikke hørt om før.

Noen av dere som bruker en HTPC av noe slag? Evt kan anbefale noe som takler å kjøre Silverlight (STFU lyc)?

Skrevet

Yikes. Jaja, alle har sine fetisjer, men det å gå på så gamle damer har jeg aldri skjønt. Ikke før man er så gammel selv.

HAHAAHAHAH, tenkte det samme :green:

Skrevet

Og er det noen som aner hva en ok betaling for ei 15 år gammel jente er, om hun skal vaske leiligheten min mellom to og fire ganger i måneden?

Skal hu bare vaske?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Og er det noen som aner hva en ok betaling for ei 15 år gammel jente er, om hun skal vaske leiligheten min mellom to og fire ganger i måneden?

"Vaske leiligheten din", nice. Vent et år du, så er du på den sikre siden.

Endret av Kammizez
  • Liker 2
Skrevet

Noen av dere som bruker en HTPC av noe slag? Evt kan anbefale noe som takler å kjøre Silverlight (STFU lyc)?

Maskina jeg bruker er ment som kombinert gamer/HTPC.

Specs er:

Silverstone Sugo SG07

Gigabyte GA-z77n-wifi

i5 3570k

Gigabyte HD7950 "windforce"

Crucial M4 128GB

ett-eller-annet 500GB HDD

2*8GB ett-eller-annet RAM 1600MHz

Lydløst untatt når jeg spiller. Da er den bare nesten lydløs.

Skrevet

Why hello there, hvordan får du dette til? Bare lurer, altså...

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...