Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger noe å gjøre fremover, noen som har forslag på hva jeg kan lese meg opp på? Trenger noe jeg kan briljere med. Har allerede lest nok sjekkemateriale til å bli Mr. PUA Master 2013.

 

Ser ingen annen utvei for deg enn å bli battlerapper gitt. Det er ihvertfall karriereveien jeg sikter meg inn på akkurat nå.

 

Artistnavn: Swagster McYolo.

 

Jeg kan droppe noen rhymes (som vi i "miljøet" kaller det...).

 

Satan is spitting on you, you faggot Gorgoroth poser.

Your bad lyrics are giving me a stomach ulcer.

 

Your rhymes are weak and sub par

I sacrifice bitches like you while I play guitar

*drar frem gitar og spiller soloen på mayhem - funeral fog*

 

My game is like the hammer of Thor.

Your game is like a fucking whore.

 

 

TIME!!!! (kaster miccen ned på bakken, tar opp hetta over hodet. Går ned til publikum, alle jubler).

Endret av Mchansern
  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.diskusjon...5&mode=show&st=

WHAT?

 

Jeg nekter å tro det.

Må være Zeph eller iRunar som har ninjaredigert pollen.

For det første nekter jeg å tro at jeg er mer populær enn Jarmo og for det andre nekter jeg å tro noen tør å stemme på andre.

Vet de ikke at Jarmo er den eneste som kan banke Chuck Norris. Han er utestengt fra VM i sauna fordi de ikke hadde varmenok sauner. Han er også kjent for å være den som er grunnen til at månen beveger seg vekk fra Jorda. Han kastet nemlig en stein på den.

Red Bull gir deg vinger, men jarmo kan kaste det opp i geosynkron bane uten å ha varmet opp først.

Det er ikke noen global oppvarming. Det er bare Jarmo som syntes det var litt kjølig med -44o en vinter og åpnet døra til saunaen sin for å slippe litt varme ut i verden.

Han er også den eneste i verden som kan slå deg flat over TCP/IP.

Jeg har ikke stemt :(

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...