Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle over 30 spør hvertfall EN gang etter Schingapor Schling.

Det er ikke stedet for de over 30 egnetlig, og er ganske nofuzz, tror aldri noen kommer å spør etter en dry martini for å si det sånn. De fleste som jobber i baren vet ikke hvor coctailglassa står fordi de ikke blir brukt :p

Du kan jo begynne på listene her?

cocktails

Ikke veldig relevant føler jeg, da jeg først var der en gang så var det mye "norske" drinker det gikk i, typ grønn genser, fjellbekk (nasty stuff) og sure sivert.

Derfor spør jeg heller om hva dere føler at er relevant for tiden.

Flatliner og kamikaze kan jeg også tenke meg kanskje også kommer opp en gang i blandt.

Endret av multisync
Skrevet (endret)

Stråberri DÆKKKKIRI må du kunne.

Har ikke knust is eller jordbær, så fuck det :p

"Studentutested, dvs. den er åpen for alle og ligger ved resten av barene og utestedene, men eies av studentskipnaden og det blir arrangert kroer og div. på andre dager enn helgene.

Endret av multisync
Skrevet (endret)

Barer bruker ikke det, de bruker bare en generisk jordbærmiks på plastflasker. Har litt sprit i bunnen, masse "jordbærsyltetøymiks", is, hive i knusern, done. Sikkert noe med masse e-stoffer i så den holder i ett år.

Endret av Bytex
Skrevet

Noen barer gjør det heldigvis på den skikkelige måten fortsatt.

Det har ikke jeg sett enda, hvertfall. Skybaren på sas-hotellet i Oslo kjørte også ei halv flaske jordbær-miks gugge oppi glasset.

Skrevet (endret)

Hvike drinker må man kunne i baren for tiden?

Kommer litt an på kundesegmentet ditt da.

Tviler på Mimosa hadde blitt en slager på Stargate.

Som nevnt over; studenter for det meste. 20-30 ish.

Endret av multisync
Skrevet

Fjellbekk (...) har jeg aldri hørt om.

What?

Hva var det du ikke skjønte? La meg omformulere meg, slik bestefar lubb1 også forstår.

En drink ved navnet fjellbekk har jeg aldri hørt om (ei heller sett noen bestille). Jeg har selvfølgelig sett ekte fjellbekker, slik som består hovedsaklig av vann og befinner seg i retning bort fra fjellet.

Skrevet

Fjellbekk (...) har jeg aldri hørt om.

What?

Hva var det du ikke skjønte? La meg omformulere meg, slik bestefar lubb1 også forstår.

En drink ved navnet fjellbekk har jeg aldri hørt om (ei heller sett noen bestille). Jeg har selvfølgelig sett ekte fjellbekker, slik som består hovedsaklig av vann og befinner seg i retning bort fra fjellet.

Om jeg formulerte meg uklart: Hvordan er det mulig å ikke ha hørt om Fjellbekk? Jeg har null peiling på drinker og drikker så og si aldri sprit i denne formen, men det er en av de få jeg har hørt om.

Then again. Du drikker ikke, gjør du vel?

Skrevet

Det er riktig, jeg drikker ikke. Men de gangene jeg har vært med ut på byen, har jeg alltid spurt hva de har kjøpt for noe. Hittil har ingen jeg kjenner kjøpt Fjellbekk (iflg. min hukommelse)

Skrevet

Det er riktig, jeg drikker ikke. Men de gangene jeg har vært med ut på byen, har jeg alltid spurt hva de har kjøpt for noe. Hittil har ingen jeg kjenner kjøpt Fjellbekk (iflg. min hukommelse)

Det er vel ikke hipt nok.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...