Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urk, så kjedelig. Trodde iallefall CM10 hadde kommet til SII men tydeligvis ikke.

Koser meg forsatt med stock Jelly Bean 4.1.1

 

Er CM10 i bunn av Jelly King som jeg kjører nå.

Stock jelly, altså uten root? Det er jo som å spille bordtennis med tvangstrøye.

Øh, fuck no, er selvsagt rootet.

./adb push superSU.zip /sdcard/ :love:

Lenke til kommentar

Midt imellom, tydeligvis. :p

Hvor mener du grensa går mellom å tro på drager, huldrer, healing, engler og troll?

Drager, troll og underjordiske = helt greit.

Engler og healing, fuck no!

 

Skaff deg en stressless. Eneste du får vondt i da, er rumpa, om du sitter 8 timer om gangen.

Den som hadde råd, for ikke å snakke om plass, til en stressless ...

Skulle hatt en la-z-boy. En sånn med innebygd kjøler for 6 øl, laptop-bord osv. Og massasje så klart.

 

Folk som tror på snåle ting er invalide.

 

Så enig. Dog har jeg på en eller annen måte akseptert at Sjur tror på drager. Folk som tror på en gud derimot, jeg synes de burde legges inn på sykehus hvor de får daglige samtaler med psykologer.

 

Gærne mennesker.

Hva med de av oss som tror på flere? Vel, tror nok til å ofre litt mjød og slikt hist og her. Og noen stille ord. Jeg har like stor tro på drager, underjordiske og troll som jeg har på de gamle, norrøne æsene og vanene.

Lenke til kommentar

Har lugget alt for mange timer på post på elgjakt til at jeg kan tro på noe som helst av tull folk påstår går rundt i skogen.

 

Åh, du mener sånn som alle bakteriene du ser? For ikke snakke om virus! Og atomer! Og kvarker!

Just because sciense doesnt have all the answers dont mean you can fill out the empty gaps with whatever fucking fairytail that suits you most.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Åh, du mener sånn som alle bakteriene du ser? For ikke snakke om virus! Og atomer! Og kvarker!

Just because sciense doesnt have all the answers dont mean you can fill out the empty gaps with whatever fucking fairytail that suits you most.

 

Tips til fremtiden: Om du skal prøve å ydmyke noen ved å skrive nedsettende på engelsk, bør du kunne engelsk først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tips til fremtiden: Om du skal prøve å ydmyke noen ved å skrive nedsettende på engelsk, bør du kunne engelsk først.

Nucca pleas, er bare fette lei av at folk sier *lolwut du kan jo ikke se tankene dine heller så hvordan kan du si at det ikke finnes drager og aliumz som kidnapper folk og dreper troll???"

 

Fuck that.

Lenke til kommentar

Hva med de av oss som tror på flere? Vel, tror nok til å ofre litt mjød og slikt hist og her. Og noen stille ord. Jeg har like stor tro på drager, underjordiske og troll som jeg har på de gamle, norrøne æsene og vanene.

 

Ja, vet du tror på mye forskjellig. Da jeg skrev drager, var også disse inkludert. :)

Lenke til kommentar

Hva med de av oss som tror på flere? Vel, tror nok til å ofre litt mjød og slikt hist og her. Og noen stille ord. Jeg har like stor tro på drager, underjordiske og troll som jeg har på de gamle, norrøne æsene og vanene.

 

Ja, vet du tror på mye forskjellig. Da jeg skrev drager, var også disse inkludert. :)

:love:

 

Kan du forklarere hvordan drager og troll greier og gjemme seg for resten av omverdenen? Det går ikke ann, det må du skjønne.

Ja, men ikke nå, for nå skal jeg sove.

 

Nattinatt hattifnatt.

Lenke til kommentar

Tviler på at folk egentlig, egentlig, egentlig tror på sånt, de får bare en slags pervers glede av og mindfucke seg selv til å tro på religion, healing, ++++.

 

 

Edit:

Og om jeg er en idiot fordi jeg nekter og se saken fra andre synspunkt er jeg helt enig.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...