Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432
Skrevet

Aha. Tipper dere baksnakker også. På et annet forum jeg var med i var det ei som ved en feiltagelse fikk lov til å komme inn i bakforumet der moddisene var. Der var det masse drittkasting. Hun lagra det, og sendte det til oss vanlige medlemmer. Det ble heftige reaksjoner. Fnis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aha. Tipper dere baksnakker også. På et annet forum jeg var med i var det ei som ved en feiltagelse fikk lov til å komme inn i bakforumet der moddisene var. Der var det masse drittkasting. Hun lagra det, og sendte det til oss vanlige medlemmer. Det ble heftige reaksjoner. Fnis.

Smil-norge.no og den store avsløringen som kom der for en uke siden?

Hadde vært mye morsommere å være moderator om ikke alle retningslinjene man må forholde seg til hadde vært så jævlig strenge. Kryr jo av åpenlyse rasister på politikkforumet, men får ikke bannet noen fordi teknisk sett bla bla bla. Synes de burde la moderatorene gå helt loco, så får man heller ta seg av sutringen i etterkant.

Jeg er egentlig enig. Men vi må nesten stå på de demokratiske prinsippene.
Gjest medlem-1432
Skrevet

Nei, smil-norge har jeg aldri hørt om.

Skrevet

Hva har jeg gått glipp av nå?

http://smil.clanteam.com/index.htm

Jeg visste allerede noe om konfliktene innad, men dette avslørte mer. Det jeg kjente litt til var greia med Zero. Det gav mer sense når jeg leste at moderator ikke hørte på webredaktøren som senere trakk seg. Webredaktøren er alltid den som skal være endelig ansvarlig for det som blir lagt ut. Når en moderator nekter å innrette seg etter det webredaktør sier så er det ikke rart vedkommende trekker seg. Synes også saken om personinfo er ekstremt skremmende. Noe slikt ville aldri skjedd her.

Skrevet

kommer det noen sinne til å eksistere 100% likestilling, og vil damene da kreve å gå tilbake til den gamle ordninga?

Blir 140% likestilling iløpet av 10 år, til kvinnenes fordel.

Så blir gutta/mennene som er igjen bare pyntedokker og husmødre.

Skrevet

kommer det noen sinne til å eksistere 100% likestilling, og vil damene da kreve å gå tilbake til den gamle ordninga?

Blir 140% likestilling iløpet av 10 år, til kvinnenes fordel.

Så blir gutta/mennene som er igjen bare pyntedokker og husmødre.

skulle ikke forundre meg.

Skrevet (endret)

Flertallets tyranni er dårlig demokrati. Det er på tide med et nytt regime. Ban for å poste i lekekassen, ban for å ha Dawkins/Hitchens/Dennett/Harris-sitat i signaturen, ban for å klage over Gamer.no-karakterer, ban for å kalle et Apple-produkt overpriset, ban for å poste gamle reddit- og 9gag-bilder i humorforumet, ban for å bruke memegenerator, ban for å støtte DLF, ban for å være den andre elgen, ban for å be om fylletur-reisetips, ban for rasisme å poste i politikkforumet, ban for å være en pseudointellektuell drittunge poste i religionforumet, ban for å anbefale Inception i filmanbefalingstråden, ban for å klage over bøter i trafikkforumet, ban for å være kjedelig.

Dere kan gjøre forumet hundre ganger bedre på et blunk.

Ban settings og Primer4 også.

Endret av Lord Britishface
  • Liker 5
Skrevet

Gud, hvor lyst jeg har til å høre på dine bud. Men gud, hvor kort tid jeg hadde fått som moderator om jeg gjorde det.

Det er det jeg sier, diktatur framfor "demokrati".

Skrevet (endret)

smil-norge.no(...)

Jøsses. Jaja. Jeg likte aldri siden spesielt godt uansett, så jeg har heldigvis ikke noen særlig aktiv bruker der. Men jeg fant nettopp ut at ei jeg kjente i min tidligere hjemby tydeligvis er rimelig innenfor miljøet (og hadde fått mappe!). Jeg mistenkte egentlig alltid det... Synd jeg aldri hadde guts til å ta det opp med henne.

Endret av Sexylubb1
Skrevet

Flertallets tyranni er dårlig demokrati. Det er på tide med et nytt regime. Ban for å poste i lekekassen, ban for å ha Dawkins/Hitchens/Dennett/Harris-sitat i signaturen, ban for å klage over Gamer.no-karakterer, ban for å kalle et Apple-produkt overpriset, ban for å poste gamle reddit- og 9gag-bilder i humorforumet, ban for å bruke memegenerator, ban for å støtte DLF, ban for å være den andre elgen, ban for å be om fylletur-reisetips, ban for rasisme å poste i politikkforumet, ban for å være en pseudointellektuell drittunge poste i religionforumet, ban for å anbefale Inception i filmanbefalingstråden, ban for å klage over bøter i trafikkforumet, ban for å være kjedelig.

Dere kan gjøre forumet hundre ganger bedre på et blunk.

Ban settings og Primer4 også.

:dremel:

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg mistenkte egentlig alltid det... Synd jeg aldri hadde guts til å ta det opp med henne.

Makan til personlige ting man skal ta opp med andre, da?

Skrevet

Jeg likte aldri siden spesielt godt uansett,

Ikke noe rart. Jeg har aldri vært særlig aktiv der. Er bare kverulering, circle jerk og krangling.

Det er det jeg sier, diktatur framfor "demokrati".

For meg så handler det om hirarki.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...